- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Dat is cringy
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is cringy
Hoe komen we anders deze dagen door. Die game mag je natuurlijk niet missen.Dankje! Was even vergeten dat Doom eternal vandaag uitkwam.
Droomvooruitzicht!Hoe komen we anders deze dagen door. Die game mag je natuurlijk niet missen.
Wellicht nog wat drugs en we g2g
Vgm kan jij wel goed voor jezelf zorgen.Hoe komen we anders deze dagen door. Die game mag je natuurlijk niet missen.
Wellicht nog wat drugs en we g2g
Alleen mijn mamma smeert nog mijn bammetjes. Voor de rest gaat het wel prima.
Fixed.Alleen mijn mamma smeert nog mijn billetjes. Voor de rest gaat het wel prima.
Ik weet niet waarom. Maar ik heb een ..... hekel aan het woord bammetjes.Alleen mijn mamma smeert nog mijn bammetjes. Voor de rest gaat het wel prima.
Ik dacht dat dit onder ons zou blijven. Snitch
Ik ook. Vreselijk woord. Daarom gebruik ik het ook.Ik weet niet waarom. Maar ik heb een ..... hekel aan het woord bammetjes.
Bammetje op je bakkus
Vanmorgen nog wat bandjes (25 en 35 kg) gekocht, net nog twee handgrepen, deuranker en springtouw besteld. En morgen komt mijn bankje![]()

Hoe is het nog met mams?Alleen mijn mamma smeert nog mijn bammetjes. Voor de rest gaat het wel prima.
normaal word je als man elke ochtend wakker met een stijve...Schoot gister halve ml test in me schouder. Werd wakker met een stijve
op zondag?Vanmorgen nog wat bandjes (25 en 35 kg) gekocht, net nog twee handgrepen, deuranker en springtouw besteld. En morgen komt mijn bankje![]()

Shht, verpest haar goed humeur nou niet