XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

Shadow Project

Fitgirl
Elite Member
Lid geworden
24 apr 2012
Lengte
1m91
Massa
114kg
Vetpercentage
> 50%
Een zak party snacks van Mora, denk een goede halve kilo frieten, mayonaise, andalouse,etc...
Half potje Ben en Jerry's en wat nic-nacs.

En dan kan je deze post morgen nog eens lezen in het wat verpeste mijn dag topic.
Dat maakt toch je dag?

Kaassaus

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
3 nov 2019
Lengte
1m81
Massa
85kg
Vetpercentage
> 50%
Idd vraag en aanbod enzo. Mondkapjes ook een keer zo deur gaan verkopen of 4x Zo duur. Want vraag en aanbod enzo
Ja zelfs de blikken ananas in Aldi waren 1 eurie 15 vorige week en gisteren 1 euro 89 !!!

WAL!!

GE!!!!!

LIJK!!

yasmine

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
20 mrt 2011
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
20%
Ik voel me geweldig goed vandaag... zoals ik me nu voel heb ik me al in geen jaren meer gevoeld.
Binnen een tiental minuten gaan trainen en ik denk dat het geweldig zal gaan.
EN... heb vandaag mijn reusachtige grasmaaier kunnen herstellen...
EN... mijn zus voelt zich terug gelukkig en dat was al jaren geleden. Vreemd hoe een ziekte je kan helpen de dingen in perspectief te plaatsen (of hoe zeg je dat?).

Kaassaus

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
3 nov 2019
Lengte
1m81
Massa
85kg
Vetpercentage
> 50%
Ik voel me geweldig goed vandaag... zoals ik me nu voel heb ik me al in geen jaren meer gevoeld.
Binnen een tiental minuten gaan trainen en ik denk dat het geweldig zal gaan.
EN... heb vandaag mijn reusachtige grasmaaier kunnen herstellen...
EN... mijn zus voelt zich terug gelukkig en dat was al jaren geleden. Vreemd hoe een ziekte je kan helpen de dingen in perspectief te plaatsen (of hoe zeg je dat?).
Ik zie een correlatie tussen rellen met crash en jouw gezondheid.

Kaassaus

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
3 nov 2019
Lengte
1m81
Massa
85kg
Vetpercentage
> 50%
Ik denk dat velen zouden appreciëren als men niet constant ruzies probeert uit te lokken. Sanca heeft een topic moeten sluiten om deze reden... hou daar eens mee op.
Ik zoek geen ruzie.
Het leven is te kort om te haten.

:engel:

yasmine

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
20 mrt 2011
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
20%
Ja zelfs de blikken ananas in Aldi waren 1 eurie 15 vorige week en gisteren 1 euro 89 !!!

WAL!!

GE!!!!!

LIJK!!
Ik vind dat echt niet kunnen. De wet van vraag en aanbod is tot op zekere hoogte te rechtvaardigen maar langs de andere kant kan dit toch wantoestanden leiden; Ok, als ALdi dit doet omdat er inderdaad extra kosten bij zijn gekomen, dan is dat zeker te rechtvaardigen maar we moeten opletten dat de zwakkeren in onze samenleving het nog financieel kunnen redden.

yasmine

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
20 mrt 2011
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
20%
Ik zoek geen ruzie.
Het leven is te kort om te haten.

:engel:
Je weet best dat door je post er reacties van Crash en mij zullen komen. Dat was ook je bedoeling... en dat is vaak leuk maar soms moet je weten wanneer je er best even mee ophoudt. Dit forum werd niet opgericht om dergelijke ruzietjes te stoken. Denk aan de bestaansreden van deze internetsite en denk aan zijn oprichter.

Naar boven