Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

ThuggishRuggish

🧊
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
"I swear, I'll make it over there some day" klinkt als een bedreiging.
Als het van jou zou komen ja.
20200402_142820.jpg

th0maz

Ripped Bodybuilder
Relnicht
photoshop-master
Lid geworden
13 jul 2013
Like rating is niks meer waard sinds karma wegi s.
Ik weet niet wat die Karma moet voorstellen, maar heel die rating gaat sowieso nergens over gezien het feit veel ervan is gebaseerd op vriendjespolitiek, kuddegedrag en of onderlinge confrontaties etc.

th0maz

Ripped Bodybuilder
Relnicht
photoshop-master
Lid geworden
13 jul 2013
Nog steeds gefrusteerd over de eerste reserve post die je gerapporteerd hebt? :kiss:
Oh jij dacht dat jij zoveel invloed op mij had dat ik hem daarom rapporteerde . Ik kan wel tegen een stootje hoor. Ik denk dat jij(ironisch gezien) beter zelf die xxl pet kan dragen :kiss:

Maar om jou ook even uit die droom te helpen, gezien het feit je daar waarschijnlijk je enige geluk uit kunt halen tegenwoordig. Ik had inderdaad gevraagd aan de mods om elke post te verwijderen die met dat onderwerp te maken had. Maar schijnbaar hadden ze alleen jouw post verwijderd. Had niks met jou persoonlijk te maken, maar eerder met een snitch die we in ons midden hebben. ;)

EigenWereld

Freaky Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
28 nov 2014
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Oh jij dacht dat jij zoveel invloed op mij had dat ik hem daarom rapporteerde . Ik kan wel tegen een stootje hoor. Ik denk dat jij(ironisch gezien) beter zelf die xxl pet kan dragen :kiss:

Maar om jou ook even uit die droom te helpen, gezien het feit je daar waarschijnlijk je enige geluk uit kunt halen tegenwoordig. Ik had inderdaad gevraagd aan de mods om elke post te verwijderen die met dat onderwerp te maken had. Maar schijnbaar hadden ze alleen jouw post verwijderd. Had niks met jou persoonlijk te maken, maar eerder met een snitch die we in ons midden hebben. ;)
@Potentie let's go er zit duidelijk veel frustratie hier. Ik stel voor elkaar af te slaan op een random NK.

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Ik stel voor ons eerst wat sappige achtergrond info te verschaffen. :D

th0maz

Ripped Bodybuilder
Relnicht
photoshop-master
Lid geworden
13 jul 2013
Godverdomme zeg, zit ik hier op het Viva forum ofzo...
giphy.gif
Een beetje actie nu en dan kan toch geen kwaad;) . Zeker in deze barre/gefrustreerde tijden.

Wellicht kan jij of iemand anders iets leuks/interessants aankaarten waar we de tijd mee door kunnen komen.

IRONic Drunker

♫♪→(C2H5OH)← ♪♫
Elite Member
Lid geworden
1 mei 2012

Naam en rugnummer aub.

RockOfAges

Monstrous Giant
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
23 aug 2013
Lengte
1m95
Massa
135kg

Goed verhaal lekker kort

Naar boven