XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Tilburg deze week, kermis brahski! Gister op roze maandag de gaylords weten te vermijden en in de philip een dik feest gebouwd! Fistpumping till i drop... you in?

Hell, roze maandag!2 jaar geleden zo'n phag die mij liep te swaffelen -srsly no BS!- helemaal totalloss gebeukt.
Anyway klinkt nice maar is een beetje te ver weg..next time.
Have fun broski!;)

Hell, roze maandag!2 jaar geleden zo'n phag die mij liep te swaffelen -srsly no BS!- helemaal totalloss gebeukt.
Anyway klinkt nice maar is een beetje te ver weg..next time.
Have fun broski!;)
Ja er zijn zeker plekke waar je niet moet komen, korte heuvel zijn op sommige plekken veel gayfaqs... Philip zat vol met vrouwen ;)

Waarom ga je dan niet naar Utreg? Ga ik normaal ook vaak naartoe als ik door de weeks voor mijn werk in de buurt van arnhem zit ;)

Ja er zijn zeker plekke waar je niet moet komen, korte heuvel zijn op sommige plekken veel gayfaqs... Philip zat vol met vrouwen ;)

Waarom ga je dan niet naar Utreg? Ga ik normaal ook vaak naartoe als ik door de weeks voor mijn werk in de buurt van arnhem zit ;)

Waren idd ook wel veel lekkere tjiks alleen had ik toen m'n eigen meisje bij me.:o
Utrecht is op donderdag chill is studentendag, vaak geweest wel alleen nooit gescoord..:(
Normaal gesproken is deze tijd bloemendaaltijd maja met dit k*tweer hoef je daar ook niet naartoe.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit :)

ja man lekku spuiten

Valt op hoeveel kloontjes de laaste tijd bovendrijven ...

Quads & hams strax
Yeah
Lekker dropsets tot je 50 kilo legpress doet, maar voelt als 50000

Jij bent een soort van mix tussen een niet grappige patmuscle & Jordybuild.

Faler :roflol:

was een post van "Carbonfire" een tijdje geleden in een topic in de AAS secctie. dat maakte mijn dag toch wel goed.
probeer niet grappig te zijn ben juist een van de serieuze op dit forum.
Je bent gewoon boos omdat ik niet stoer vond dat je ging posten dat je geblowed had met je matties.

Dat ik vanvond naar een wokrestauratn gaat (H) onbeperk eten voor 20 euro. Dat gaat ze berouwen daarzo:cool:

Je zal ALTIJD mijn KLEINE broertje blijven;)

Lekker in je moeders schijtlucht zitten, omnomnom.

Terug
Naar boven