MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Kwam net een bejaarde op een scootmobiel tegen op de Beneluxbaan Amstelveen (waar je 70 mag en men 80+ rijdt) met geen voetpad of fietspad in de buurt. Gestopt om te vragen wat ie aan het doen was en waar hij heen moest. Meneer had geen flauw idee wat ie aan het doen was en waar hij heen moest. Heb em geëscorteerd tot het kruispunt waar hij de grote weg af kon en ondertussen 112 gebeld. Daar de man staande gehouden tot de politie kwam om het verder af te handelen.

    20200505_142853.jpg
     
    Kwam net een bejaarde op een scootmobiel tegen op de Beneluxbaan Amstelveen (waar je 70 mag en men 80+ rijdt) met geen voetpad of fietspad in de buurt. Gestopt om te vragen wat ie aan het doen was en waar hij heen moest. Meneer had geen flauw idee wat ie aan het doen was en waar hij heen moest. Heb em geëscorteerd tot het kruispunt waar hij de grote weg af kon en ondertussen 112 gebeld. Daar de man staande gehouden tot de politie kwam om het verder af te handelen.

    Bekijk bijlage 489914
    Wat goed van je :heart:
     
    Kwam net een bejaarde op een scootmobiel tegen op de Beneluxbaan Amstelveen (waar je 70 mag en men 80+ rijdt) met geen voetpad of fietspad in de buurt. Gestopt om te vragen wat ie aan het doen was en waar hij heen moest. Meneer had geen flauw idee wat ie aan het doen was en waar hij heen moest. Heb em geëscorteerd tot het kruispunt waar hij de grote weg af kon en ondertussen 112 gebeld. Daar de man staande gehouden tot de politie kwam om het verder af te handelen.

    Bekijk bijlage 489914
    NSB’er :D
     
    Was wel sneu om te zien. Demente bejaarde op een scootmobiel op zo'n weg. Auto's die toeteren, niemand die stopt of vraagt van hoe of wat. Kansloos. Of hoort dit bij het nieuwe normaal waar Mark het steeds over heeft?

    Die ouwe heeft trouwens geen boete gekregen natuurlijk.
     
    Was wel sneu om te zien. Demente bejaarde op een scootmobiel op zo'n weg. Auto's die toeteren, niemand die stopt of vraagt van hoe of wat. Kansloos. Of hoort dit bij het nieuwe normaal waar Mark het steeds over heeft?

    Die ouwe heeft trouwens geen boete gekregen natuurlijk.
    Als het een asielzoeker was geweest toeterde jij ook rijdend langs :trollface:
     
    morgen 4 jaar geleden dat zo'n tel. hufter mij v d weg heeft gereden (06-05-2016)
    Ik herinner me het verhaal nog... en de foto van je wagen. Gelukkig had je toen wat vlees om je lijf!
     
    Ik herinner me het verhaal nog... en de foto van je wagen. Gelukkig had je toen wat vlees om je lijf!
    ja klopt wel 8kg afgevallen in het ZH in 2 wkn, slecht en weinig eten, en onder je energiebehoefte, want die was erg hoog natuurlijk
    Volgens mij was ik toen 10kg zwaarder als nu ook met een hoger vet %
     
    ja klopt wel 8kg afgevallen in het ZH in 2 wkn, slecht en weinig eten, en onder je energiebehoefte, want die was erg hoog natuurlijk
    Volgens mij was ik toen 10kg zwaarder als nu ook met een hoger vet %
    Ik woog in die periode ook 10kg zwaarder :angstig:
     
    Mijn vriendin bij Op1.
     
    Back
    Naar boven