Just ****ing perfect.... nomnomnnonmnnonmnnonmn.
Kan alleen niet fappen, heb nog steeds een snee in mijn lul zitten die moet healen.
in het heeft je dag verpest topic
man het maakte mijn dag om te denken "MAN IK BEN BLIJ DAT IK DIT NIET BEN"

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Just ****ing perfect.... nomnomnnonmnnonmnnonmn.
Kan alleen niet fappen, heb nog steeds een snee in mijn lul zitten die moet healen.

Peanut heeft geen irl vrienden nodig, hij heeft mij hier op dbb al.peanut heeft volgens mij geen vrienden in het echt.
hij drinkt alleen maar koffie en traint en maakt fotos van zijn poep en leest bb - tijdschriften
Klopt, helemaal waar. Ga je nu herhalen wat al bekend is op Dbb? In dat geval; Suwardi opent topics over hoe zijn stiefvader hem slaat.peanut heeft volgens mij geen vrienden in het echt.
hij drinkt alleen maar koffie en traint en maakt fotos van zijn poep en leest bb - tijdschriften
haha ik ben ook pinda niet haten jwz.Klopt, helemaal waar. Ga je nu herhalen wat al bekend is op Dbb? In dat geval; Suwardi opent topics over hoe zijn stiefvader hem slaat.
Hij is 21 jaar en traint en gebruik AAS.
Met vriendelijke groet,
Peanuthead95
Mmm
En geilt op killy ,niet vergeten peanut.
Hij stalkt mijn hyves big time![]()

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Of jij kan niet tellen, of je houdt ons voor de gek!
vanavond les "bodypumpen" meedoen, komt een fking geile chick.
Mijn dag werd goed door bij terugkomst een super opkomst van mijn plantjes aan te treffen. ( Tijdje in Amsterdam verbleven )
[Link niet meer beschikbaar]