Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.561
- Lengte
- 1m80
*diepe adem nemen*Brb, zwaar squatten als het straks 30graden is met een mondmasker op :0
*stikt in mondmasker ipv aan corona*
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*diepe adem nemen*Brb, zwaar squatten als het straks 30graden is met een mondmasker op :0
Ik had een stofmasker aan om te schuren maar heb dat kutding na 10 minuten ingeruild voor mijn spatscherm, dat is zeker geen optie voor in de gym?geannuleerd. ik ga toch niet trainen met een mondmasker aan lol
Ik prefereer dan toch een laskapIk had een stofmasker aan om te schuren maar heb dat kutding na 10 minuten ingeruild voor mijn spatscherm, dat is zeker geen optie voor in de gym?
![]()
Die had ik eerst op maar dat bleek toch niet ideaal te zijn.
@Furryx94 Lees je mee?
ik sport onder de tribunes van het Sc Heerenveen stadion. nog geen 12km van huis af.Heb zojuist een foto toegestuurd gekregen dat myhealthclub in Leeuwarden buiten traint! Niet mijn gym, maar ik zal kijken wat er mogelijk is@Furryx94 Lees je mee?
@Sanca RKO Heet je Johan?!![]()
Er komen klanten bij Albert Heijn met zo’n ding op hun gezichtIk had een stofmasker aan om te schuren maar heb dat kutding na 10 minuten ingeruild voor mijn spatscherm, dat is zeker geen optie voor in de gym?
![]()
Ik dacht dat dat wel algemeen bekend was hier.

Waarom moet die teken nou weer pesten.Bezoek van Mr. Egel.
![]()
Twee teken uit z'n kopke getrokken. 🤢

Ik keek vroegga altijd naar Johan en de Alverman....vlaamse serie dus, weet je wel toch?Ik dacht dat dat wel algemeen bekend was hier.
Mijn schoonmoeder heeft me het 1ste half jaar dat ze me kende (toen ging ik altijd stappen met de zus van mijn vriendin) Sanca genoemd om achteraf, toen ik met Deborah samen was, te zeggen, heet jij echt Johan?!![]()
Dat was net voor mijn tijd, ik ben meer van de Johan en Pierewiet generatieIk keek vroegga altijd naar Johan en de Alverman....vlaamse serie dus, weet je wel toch?

die ken ik nieDat was net voor mijn tijd, ik ben meer van de Johan en Pierewiet generatie![]()
Ze zit nu bij Beau en de bewegende beelden van het prorgramma doen haar geen goed.
Bbq-time!Heerlijk genieten van het 🌞 vandaag, niks moet alles mag!