AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Goed nieuws gekregen van Paypal:
De kwestie is in uw voordeel gesloten​
We hebben uw op 15 april 2020 ingediende kwestie onderzocht en in uw voordeel beslist.
We hebben een terugbetaling van 99,35 USD aan u gedaan. Het kan tot vijf werkdagen duren voordat deze terugbetaling op uw PayPal-rekening of bankrekening wordt weergegeven. Als u met een kaart hebt betaald, wordt het geld op die kaart teruggestort. Afhankelijk van uw kaartuitgevende instantie kan het tot 30 dagen duren voordat de terugbetaling op uw afschrift verschijnt.
 
Goed nieuws gekregen van Paypal:
De kwestie is in uw voordeel gesloten​
We hebben uw op 15 april 2020 ingediende kwestie onderzocht en in uw voordeel beslist.
We hebben een terugbetaling van 99,35 USD aan u gedaan. Het kan tot vijf werkdagen duren voordat deze terugbetaling op uw PayPal-rekening of bankrekening wordt weergegeven. Als u met een kaart hebt betaald, wordt het geld op die kaart teruggestort. Afhankelijk van uw kaartuitgevende instantie kan het tot 30 dagen duren voordat de terugbetaling op uw afschrift verschijnt.
Jij hebt ook altijd geluk
 
Eindelijk weer eens fatsoenlijk bier gevonden hier ipv dat peruaanse bier wat nog net aan beter is dan heineken
83168466-0A26-491D-BC00-6FD169B9DD9B.jpeg
 
Lekkere spierpijn in mijn benen :D Dat is al ff geleden!
 
Loop met mijn winkelwagentje richting de uitgang van de supermarkt. Staat een meisje van de supermarkt met een rij winkelwagentjes, en zegt
''schuif hem er bij mij maar in''

:roflol:


Jij: is goed :hornyna:
 
Precies, alleen wees de bedrijfsleider mij erop dat de anderhalve meter zo niet te handhaven was, waarop we de spontane actie moesten staken. :sad:
Heb je haar op staan wachten? Wurrum nie?
 
Racefiets weer opgehaald. Lekker rondje gefietst.

Trainen en daarna fietsen voel je wel. Nu lekker rusten. Morgen nog een dag trainen voor de boeg.:o
 
12 uur geslapen, dat was goed. Brinta eiwit shake en koffie op. En de zon schijnt op mijn vrije dag. :thumb: Fijne dag allemaal
 
Back
Naar boven