AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #145.961
More in this kind of a way lol :roflol:
pillow_kill_9156.jpg

• #145.966
Alvast gefeliciteerd en leuk om te zien dat je haar al gelijk een kettlebell cadeau geeft. Volgend jaar twee dumbbells en het jaar daarna een halterstang met plates?
Als ze de 16 niet minimaal 2min kan swingen gooi ik haar zonder verpinken buiten hoor ;p

• #145.973
Ik had net een filmpje op YouTube gezet van een lift waar ik nu mee bezig ben, krijg ik een bezorgd berichtje van mijn vriendin, dat ik weer gevaarlijk bezig ben :roflol:
Hoezo dan? :dunno:

• #145.976
Ik vind die bezorgdheid niet zo heel gek piraat , het ziet er nu niet heel comfortabel uit

• #145.977
Ik had net een filmpje op YouTube gezet van een lift waar ik nu mee bezig ben, krijg ik een bezorgd berichtje van mijn vriendin, dat ik weer gevaarlijk bezig ben :roflol:
Hoezo dan? :dunno:

Begrijp ik ook niet, behalve het feit dat je ogen er bijna uitrollen ziet het er totaal niet gevaarlijk uit. Overbezorgd denk ik, goed teken ;)

• #145.979
Cutten heeft z’n voordelen, net m’n oude overhemden gepast. Krijg de eerste knoopje van mijn overhemden weer dicht.

smallere nekje

• #145.980
De stofzuiger bleek een verrassend effectieve manier om van een wesp af te komen (werkt ook bij spinnen). :thumbup:

Terug
Naar boven