- Waardering
- 15.917
Is ook in zijn dreamy...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
90% squat in zijn dromen.
Ik doe gewoon waar ik zin in heb
half gas vooruit dan maar.....(sterkte met herstel )Straks voor het eerst sinds 2 maanden weer naar de sportschool!!![]()

Still nice mischien komt er wel een dag dat ik ooit aan de 100 of erover geraak 😃🤞Vind jammer dat ik aan het cutten ben. Bulkmodus kon ik wel meer aan. Dankzij de juiste spotter in de gym die ik tegenkwam ging ik voor de 210 kilo
Enjoy!!!Straks voor het eerst sinds 2 maanden weer naar de sportschool!!![]()
Mijn jongste zoon (26) heet Dylan Damian. Tweede naam van de film The Omen 😁
Dankjewel!! Heerlijk weer even!! Had het echt gemist!! Alleen jammer dat die muziek altijd zo verrekte luid staat man
Hoor mn eigen muziek amper
Dat is bij ons juist net andersom na de heropening. Om nu je eigen muziekvolume te uppen...ik vrees dat dat niet zo goed is voor het gehoorDankjewel!! Heerlijk weer even!! Had het echt gemist!! Alleen jammer dat die muziek altijd zo verrekte luid staat manHoor mn eigen muziek amper
![]()

Niet grappig, stel dat ze het over jouw zus hebben.Zat vanmiddag in de briefing op stage in psychiatrie. Roept er ineens iemand in de verte "JEZUS IS EEN HOEEEEEEEER!"
Iedereen doet alsof er niets aan de hand is![]()
Al de ganse week wakker van 4u15, dus voor de wekker afloopt.
Vandaag gewekt door de wekker om 4u45!
![]()

Hoe doen jullie hetAl de ganse week wakker van 4u15, dus voor de wekker afloopt.
Vandaag gewekt door de wekker om 4u45!
![]()
Mijn wekker ging vandaag om half 10 en die mis ik dan bijna nogWauw, hoe doe jij datHoe doen jullie hetMijn wekker ging vandaag om half 10 en die mis ik dan bijna nog