Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #146.761
Daar hebben we daarjuist samen op gedanst. De mama keek maar bedenkelijk en zeker toen hij bij Slipknot begon te lachen, trotse papa, arme mama :D
Dat zijn de goals wel inderdaad, als de kleine begint te lachen bij: Nicky Minaj, Iggy, Cardi B, Boef, LiL Kleine enzo..
Zou ik eens naar de dokter gaan want dan is er iets mis.:o

• #146.763
  • #146.764
  • #146.769
Wollen shirt gekocht met 50 procent korting, wol draagt heerlijk maar het is duur en bijna nooit in de aanbieding. Dus blij ei hier.

• #146.770
1600423230098.png

Weekeeeeeeeend!

• #146.771
Je weet dat dit soort opmerkingen meer zeggen over jou dan je wellicht kwijt wilt? ;)
Dat mijn humor meer onderbroekenlol bevat dan dat gezond is, is niet iets waar ik mee zit. En als je er iets anders achter zoekt, zegt dat niet perce iets over mij 😉

• #146.774
9 uren geslapen en die chagrijnige kreukelkop is weer wat bijgetrokken .. :roflol:
Hahahaha! Herkenbaar 🤣🤣
Door de weeks te weinig slapen, er richting de vrijdag steeds ouder/verlepter uitzien, en het in het weekend streven om het in te halen 🤣

• #146.775
Hahahaha! Herkenbaar 🤣🤣
Door de weeks te weinig slapen, er richting de vrijdag steeds ouder/verlepter uitzien, en het in het weekend streven om het in te halen 🤣
En weer een beetje kreukvrij t weekend door😂 toch fijn om hier niet alleen in te staan hahahha

• #146.780
Sinds gisteren kort haar, no ragrets so far en veel positieve reacties.

Terug
Naar boven