Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

-
 
Laatst bewerkt:
Aanraders om met nette schoenen lang te kunnen staan? Van mijn instappers kreeg ik blaren
 
Aanraders om met nette schoenen lang te kunnen staan? Van mijn instappers kreeg ik blaren

Elke nette schoen die niet van een budget winkel komt :thumbs:. Heb zelf een paar van Giorgio staan waar ik gerust ~10.000 stappen op een werkdag mee kon lopen zonder problemen. Goede sokken helpen ook trouwens.
 
Elke nette schoen die niet van een budget winkel komt :thumbs:. Heb zelf een paar van Giorgio staan waar ik gerust ~10.000 stappen op een werkdag mee kon lopen zonder problemen. Goede sokken helpen ook trouwens.
10.000 stappen is ook niet echt veel :dunno:
 
Aanraders om met nette schoenen lang te kunnen staan? Van mijn instappers kreeg ik blaren
Van Bommel. Die zitten bij mij wel goed meestal. Ik krijg heel snel blaren. En dat is kut, prijs van de schoenen maakt niet zoveel uit.

timberland zit mij meestal ook oké, die zijn alleen niet zo netjes.
 
10.000 stappen is ook niet echt veel :dunno:

Is toch wel redelijk wat aangezien een vrij groot deel van die 10 uur in de auto besteed werd met rijden 🤷‍♂️. In de fabriek tikte ik de 20k wel aan, maarja, stuk comfortabelere (werk)schoenen :D.
 
Elke nette schoen die niet van een budget winkel komt :thumbs:. Heb zelf een paar van Giorgio staan waar ik gerust ~10.000 stappen op een werkdag mee kon lopen zonder problemen. Goede sokken helpen ook trouwens.
Ik had 2 paar nette schoenen besteld van paar tientjes en na meeste recenties gescrollt te hebben gaven ze aan dat het fijn loopt
 
Back
Naar boven