Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

hoe kan iemand jou dumbbell pullover vernken

Omdat ik net lekker bezig was en dan gaat 'ie hem pakken, omdat 'ie denkt dat ik klaar ben of dat het te zwaar is. Of gaat 'ie er tegen duwen, omdat ik "te ver" ga. Heb hem ook gezegd dat 'ie van m'n dumbbell af moet blijven.

dan faal je zelf gewoon als je iemand gewoon zegt dat hij op moet schijtzouten is er niets aan de hand

gewoon alleen trainen man is beter en iedereen die in de buurt komt boos aankijken

dan faal je zelf gewoon als je iemand gewoon zegt dat hij op moet schijtzouten is er niets aan de hand
Heb ik ook gedaan :) Deed 'ie ook. Maar als ik net de laatste rep eruit aan het persen ben en al dat zweet zit in m'n oog kan ik hem echt niet aan zien komen als 'ie zo sneaky achter me komt staan.

van alleen de laatste rep niet/anders doen krijg je geen spierpijn in je triceps ipv je borst

gewoon alleen trainen man is beter en iedereen die in de buurt komt boos aankijken
Doe ik ook. Alleen trainen is ideaal. Vaak gewoon muziek in, heb je van niemand last. Alleen dan heb je van die idioten die tegen je gaan praten als je oortjes in hebt :roflol:.

your doing it wrong son

Moet ik mezelf nou gaan verbeteren voor jou? :roflol:

---------- Post toegevoegd Sat 6 Aug 2011 om 18:10 ----------

Welke pm?
ja je geeft die vent de schuld van pijn in je triceps maar als hij alleen de laatste rep kwam ofso heb jij de overige reps zelf gefaald bro comeatmeumad?

ok, wie joint 8 mins tabatta squats

nee, ghandi heeft gelijk.

@ Vito..

Ben nu die van Polen aan het kijken, wat een gekken :) Gaat er aardig op .. haha ..!

Terug
Naar boven