Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Eindelijk schijnt de zon een beetje, dus ik ga straks een rondje hardlopen (voordeel van thuis werken) als een echte ecto. Mag morgen weer naar de sportschool, yay!
     
    9 jaar gelukkig getrouwd.
    Zij gelukkig, hij getrouwd.
     
    Wat doe je voor werk?
    Functional/Business analyst

    Gefeliciteerd, toch wel lekker in deze tijden.... er komt nog wat shit op ons af qua economie....
    Thanks breh. Klopt en was ook daardoor paar maanden geleden ook ontslagen(met gelukkig een goede afloop). Daarom komt dit ook een stuk beter aan.

    Gelukkig kun je in mijn sector wel snel en goede banen vinden, maar gezien de huidige omstandigheden kun je er ook weer snel uitliggen.
     
    Contractverlenging gekregen 🙏

    lekker bezig pik, zekerheid qua werk in deze tijd is zo ongeveer het beste wat je kan hebben

    voor welke duur is je nieuwe contract? vast? zal wel een fijn gevoel zijn dat je de komende periode met een gerust hart weer los kunt gaan op dbb zonder dat het gevolgen heeft voor je baan
     
    Road to 100k subscribers.
    #dangdoforpresident
     
    Een paar filmpjes van deze gast bekeken op insta 🙈. Bij sommigen dacht ik echt wtf, waar kijk ik eigenlijk naar 🤣



    Road to 100k subscribers.

    #dangdoforpresident

    Hij komt bij mij uit de buurt. :roflol:
     
    lekker bezig pik, zekerheid qua werk in deze tijd is zo ongeveer het beste wat je kan hebben

    voor welke duur is je nieuwe contract? vast? zal wel een fijn gevoel zijn dat je de komende periode met een gerust hart weer los kunt gaan op dbb zonder dat het gevolgen heeft voor je baan
    Klopt dit zijn onzekere tijden. Zelf bij dit bedrijf waar ik momenteel werk zijn er heleboel mensen eruit gevlogen.

    Gewoon één jaar voor nu, maar de volgende keer waarschijnlijk wel vast. Had eerst 4 maanden gekregen, omdat ze zelf ook niet zeker waren hoe het verliep i.v.m. de huidige economische issues.
     
    Back
    Naar boven