Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

ThuggishRuggish

🧊
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Ja klopt 4 dagen 40 km. Eerste dag ging nog wel, maar vanaf dag 2 was het een hel... aan het eind scheenbeenvliesontsteking aan beide kanten en nam om de 3 uur afwisselend paracetamol en ibuprofen. Verder koelen bij elke ehbo post die ik tegen kwam... Ik heb hem uitgelopen en maar 2 blaren 😀.
Verkapt kijk mij een bikkel zijn post.

Grapje respect hoor voor 1 dag kan ik wel iets geks doen maar 4 dagen niet. Ja dan loop ik half wappie rond 🥳

Onslow

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge Winner
5x Challenge Winner
+15 jaar member
Lid geworden
16 mrt 2005
Hoe heb je dat voor elkaar zo'n stuk land?

Is een kavel voor een bedrijfswoning. Was 100 euro/m2 en dit is 1800m2 totaal. Wel al wat dure tegenvallers, grond loopt af en moet aardig opgehoogd worden, iemand nog 1000 big bags liggen?
Zwager is makelaar dus al gekocht voordat het op de markt kwam.

Gremlin

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
4 jul 2020
Lengte
1m65
Die hele kop was grotendeels zwart ooit. Hij is nu 10 en nog best fit. Hoop dat hij er nog een tijdje van kan genieten, heeft nooit een lekkere tuin gehad.
Knap, aangezien het nu niet echt een ras is wat zijn gezondheid mee heeft. Maar lief joh! En hopelijk ja

IRONic Drunker

♫♪→(C2H5OH)← ♪♫
Elite Member
Lid geworden
1 mei 2012
Meanwhile kunnen mijn vriendin (dan vrouw bedenk ik mij nu) en ik ongegeneerd onszelf volgieten met wijn
hello there GIF by Lucifer

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Super knap van je! Ik heb ooit de nijmeegse vierdaagse (40km dat dan weer wel) ongetraind gelopen. Dat Nooit Weer...
Respect. Ongetraind lijkt me een hel.

Shadow Project

Fitgirl
Elite Member
Lid geworden
24 apr 2012
Lengte
1m91
Massa
114kg
Vetpercentage
> 50%
Samen met @LM tot de conclusie gekomen dat Michael Jackson nog leeft 🤩

• Love
Waarderingen: LM

Kloontje

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
3 jun 2020
Lengte
1m90
Massa
82kg
Vetpercentage
18%
Respect. Ongetraind lijkt me een hel.
Klopt, ik heb het vreselijk onderschat destijds. Maar ik dacht dat doe ik wel even, ik ben toch fit en trainen is zonde van je tijd... weekend voor de vierdaagse nog kleding en sokken gekocht en op m'n oude nike's gelopen.
Heb echt een week of 2 moeten herstellen voordat ik weer een beetje normaal kon lopen, maar moest en zou hem uitlopen (met een borrel op 'weddenschap' aangegaan).

Aan de andere kant, een kennis liep hem ook en had veel kilometers in de benen. 4e dag is ze alsnog uitgevallen omdat ze het gewoon echt niet meer trok door de pijn van de blaren... tis ook een beetje geluk hebben, ik had maar 2 blaren.

• Like
Waarderingen: BB_
Naar boven