MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Meanwhile kunnen mijn vriendin (dan vrouw bedenk ik mij nu) en ik ongegeneerd onszelf volgieten met wijn
    hello there GIF by Lucifer
     
    Super knap van je! Ik heb ooit de nijmeegse vierdaagse (40km dat dan weer wel) ongetraind gelopen. Dat Nooit Weer...
    Respect. Ongetraind lijkt me een hel.
     
    Samen met LM tot de conclusie gekomen dat Michael Jackson nog leeft 🤩
     
    • Love
    Waarderingen: LM
    Respect. Ongetraind lijkt me een hel.
    Klopt, ik heb het vreselijk onderschat destijds. Maar ik dacht dat doe ik wel even, ik ben toch fit en trainen is zonde van je tijd... weekend voor de vierdaagse nog kleding en sokken gekocht en op m'n oude nike's gelopen.
    Heb echt een week of 2 moeten herstellen voordat ik weer een beetje normaal kon lopen, maar moest en zou hem uitlopen (met een borrel op 'weddenschap' aangegaan).

    Aan de andere kant, een kennis liep hem ook en had veel kilometers in de benen. 4e dag is ze alsnog uitgevallen omdat ze het gewoon echt niet meer trok door de pijn van de blaren... tis ook een beetje geluk hebben, ik had maar 2 blaren.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Klopt, ik heb het vreselijk onderschat destijds. Maar ik dacht dat doe ik wel even, ik ben toch fit en trainen is zonde van je tijd... weekend voor de vierdaagse nog kleding en sokken gekocht en op m'n oude nike's gelopen.
    Heb echt een week of 2 moeten herstellen voordat ik weer een beetje normaal kon lopen, maar moest en zou hem uitlopen (met een borrel op 'weddenschap' aangegaan).

    Aan de andere kant, een kennis liep hem ook en had veel kilometers in de benen. 4e dag is ze alsnog uitgevallen omdat ze het gewoon echt niet meer trok door de pijn van de blaren... tis ook een beetje geluk hebben, ik had maar 2 blaren.
    het is ook persoonlijk net wat je doet voor werk denk ik. hoe actief je sport is.

    bij mijn vorige werk liep ik bv. elke dag minimaal een halve marathon. ik liep met profielen van a naar b.
    op dat moment had ik een 4 daagse ook met gemak uit gelopen. nu ik een luie kantoorhond ben, verwacht ik dat dit mij niet meer zou lukken.
     
    Ja idd dan zijn je voeten eraan gewend. Iedereen die gezond is kan wel 40km wandelen qua conditie dan. Alleen je poten gaan zeer doen op den duur. Dat is het enige wat je moet "trainen".
     
    Klopt maar is uit de airfryer dus gezond:p

    Wees blij dat ik niet aan de drank zit :p
    Klap gewoon wat dnp en tren er tegenaan. Kan je vreten wat je wilt en dan val je alsnog af.

    Wat heb je nog te verliezen?
     
    het is ook persoonlijk net wat je doet voor werk denk ik. hoe actief je sport is.

    bij mijn vorige werk liep ik bv. elke dag minimaal een halve marathon. ik liep met profielen van a naar b.
    op dat moment had ik een 4 daagse ook met gemak uit gelopen. nu ik een luie kantoorhond ben, verwacht ik dat dit mij niet meer zou lukken.
    Absoluut! Ik was en ben zo'n luie kantoorhond. Een kennis is postbode, die loopt hem met 2 vingers in de neus huppelend.
     
    Klap gewoon wat dnp en tren er tegenaan. Kan je vreten wat je wilt en dan val je alsnog af.

    Wat heb je nog te verliezen?
    Oké best wel een niet zo'n prettige opmerking.
    Iemand dnp + tren aanraden lekker man
    Voordat ik ga klap ik jou
     
    Oké best wel een niet zo'n prettige opmerking.
    Iemand dnp + tren aanraden lekker man
    Voordat ik ga klap ik jou
    Volgens mij wilde jij hele andere dingen met mij doen, viezerik.

    Het is maar goed dat ik geen snitch ben zoals de meesten van hier
     
    Volgens mij wilde jij hele andere dingen met mij doen, viezerik.

    Het is maar goed dat ik geen snitch ben zoals de meesten van hier
    Hahaha dat ik jou binnen 5min in submission zou leggen als wij de mat op gaan is niet smerig. Dat jij een bitch bent en dat niet durft is jouw probleem.

    Nee ik ben spieren aanbidder en wil graag aan je zitten
     
    Hahaha dat ik jou binnen 5min in submission zou leggen als wij de mat op gaan is niet smerig. Dat jij een bitch bent en dat niet durft is jouw probleem.
    Als je de volgende keer meer geld aanbied zal ik erover nadenken. Maar ik ben sowieso geen sub, laat dat duidelijk zijn.
     
    Back
    Naar boven