Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Geen zin om te trainen, chagrijnig ge squat, prima training. 10 setjes en twee daarvan met een safety barr. Dikke poten.
     
    Even los van pegging en wat dat over iemand zou zeggen, waarom zou je prostaat stimulatie niet eens willen proberen en bij voorbaat uitsluiten?
    Iets in mn aars heeft me nooit aangesproken, en ik vind zo’n ding toch maar een vies iets. Sommige dingen heb je als persoon gewoon geen interesse naar.
     
    Mwah. Ik hoef geen poep te eten om te weten dat ik dat niet lust.
    Het lijkt me erger er achter te komen dat je het wel lust...

    Vind "je moet alles een keer geprobeerd hebben" wel zo'n overschat, onjuist cliché, een beetje open staan (pun intended) voor nieuwe dingen is op zich wel positief.
     
    Het lijkt me erger er achter te komen dat je het wel lust...

    Vind "je moet alles een keer geprobeerd hebben" wel zo'n overschat, onjuist cliché, een beetje open staan (pun intended) voor nieuwe dingen is op zich wel positief.
    Hahahahaa scherp!

    Ja absoluut mee eens. Mooie woordkeuze. Denk dat het als vrouw ook meer voor de hand liggend is om nieuwsgierig te zijn naar de verschillende soorten orgasmes (want hé, prostaat, daar gaat het hier over toch?).
    Maargoed, ik ben weg uit dit topic.
     
    vinger op je prostaat is ook niet homo (als het je eigen vinger of die van een vrouw is), alleen (persoonlijk) geen interesse in.

    Different strokes for different folks.
     
    Hahahahaa scherp!

    Ja absoluut mee eens. Mooie woordkeuze. Denk dat het als vrouw ook meer voor de hand liggend is om nieuwsgierig te zijn naar de verschillende soorten orgasmes (want hé, prostaat, daar gaat het hier over toch?).
    Maargoed, ik ben weg uit dit topic.
    Exact, vrouwen hebben trouwens ook een soort prostaat zoals je waarschijnlijk wel weet...
     
    Het lijkt me erger er achter te komen dat je het wel lust...

    Vind "je moet alles een keer geprobeerd hebben" wel zo'n overschat, onjuist cliché, een beetje open staan (pun intended) voor nieuwe dingen is op zich wel positief.
    Het is gewoon een uitspraak die ongeveer dat uitdraagt - een beetje open staan voor nieuwe ervaringen want wie weet bevalt het. Geldt echt niet alleen voor sex.
     
    Ik vind dit maar een raar gesprek
     
    Het is gewoon een uitspraak die ongeveer dat uitdraagt - een beetje open staan voor nieuwe ervaringen want wie weet bevalt het. Geldt echt niet alleen voor sex.
    Dat weet ik wel en die strekking onderschrijf ik ook, maar de uitspraak vind ik dan weer niets.
     
    Back
    Naar boven