Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Vanaf maandag is er weer een buitengym bij de gym. Wel met met maar twee personen tegelijk (opgelegd vanuit gemeente en RIVM), dus wordt als het meezit om de dag trainen. :D Andere dagen gewoon buiten zelf zoals nu doorgaan.
     
    Vanmiddag een vrouwtje geholpen met een lege accu. Ze stond in de winkelstraat, net hapjes gehaald voor vanavond, maar haar auto startte niet.

    Ondanks de haast toch besloten haar te helpen, is wel zo lief toch? Geen startkabels in de auto, shit. Wilde haar niet laten zitten. Startkabels geregeld bij de slager en haar auto weer aan de praat gekregen. Top! Ze was super blij. Ondanks dat ik geen vergoeding wilde toch een zakje heerlijke oliebollen gekregen. Super lief!

    Ze was super blij, het deed mij echt goed.

    Let een beetje op elkaar en help je medemens. Ik wens jullie allemaal een gezond en gelukkig 2021.
    Je reputatie als langs de kant staande zeikerd met de handen op de rug die je zorgvuldig hebt opgebouwd op het forum in één keer weg, zonde!

    Als je nu ook nog zegt dat ze een migratie-achtergrond had dan wordt het ongeloofwaardig.
    :trollface:
     
    • Haha
    Waarderingen: BB_
    In t' fucksheep zitten anders dezelfde medeklinkers! :p
    Hehehe, inderdaad maar jij weet net zo goed als ik dat kofschip, fokschaap of fucksheep geen betrekking heeft op de Engelse taal.
     
    Vanaf maandag is er weer een buitengym bij de gym. Wel met met maar twee personen tegelijk (opgelegd vanuit gemeente en RIVM), dus wordt als het meezit om de dag trainen. :D Andere dagen gewoon buiten zelf zoals nu doorgaan.
    Vannacht ook nog een spiergroepje trainen? :p
     
    • Haha
    Waarderingen: BB_
    Vanmiddag een vrouwtje geholpen met een lege accu. Ze stond in de winkelstraat, net hapjes gehaald voor vanavond, maar haar auto startte niet.

    Ondanks de haast toch besloten haar te helpen, is wel zo lief toch? Geen startkabels in de auto, shit. Wilde haar niet laten zitten. Startkabels geregeld bij de slager en haar auto weer aan de praat gekregen. Top! Ze was super blij. Ondanks dat ik geen vergoeding wilde toch een zakje heerlijke oliebollen gekregen. Super lief!

    Ze was super blij, het deed mij echt goed.

    Let een beetje op elkaar en help je medemens. Ik wens jullie allemaal een gezond en gelukkig 2021.
    Lekker wijf?
     
    Wel knap dat jij al een gifje hebt van zijn ongeboren kind!
    Kom ik IRONic Pumper net tegen
    drunk-gifs-1.gif
     
    Vanmiddag een vrouwtje geholpen met een lege accu. Ze stond in de winkelstraat, net hapjes gehaald voor vanavond, maar haar auto startte niet.

    Ondanks de haast toch besloten haar te helpen, is wel zo lief toch? Geen startkabels in de auto, shit. Wilde haar niet laten zitten. Startkabels geregeld bij de slager en haar auto weer aan de praat gekregen. Top! Ze was super blij. Ondanks dat ik geen vergoeding wilde toch een zakje heerlijke oliebollen gekregen. Super lief!

    Ze was super blij, het deed mij echt goed.

    Let een beetje op elkaar en help je medemens. Ik wens jullie allemaal een gezond en gelukkig 2021.
    Ook voor jou!
    De vierkantswortel van Chivalry= apfelstrudel
     
    Back
    Naar boven