AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

BB_ Hoe kwam je er trouwens bij om te zeggen dat je Pat pik straf ging geven? En heeft het trouwens gewerkt?

Wat vindt jij hiervan, Aline? Zou jij daar opgewonden van raken? Of heeft hij dat al bij jou geprobeerd?
Met dit soort ongein hoeft niemand bij mij aan te komen.
 
Waar in Breda woon je ergens?
Enige tips om wat te bezoeken na de lockdown?
De begraafplaats. Daar komen straks nog meer te liggen dan ik in eerste in gedachten had.

th0maz woont in Breda? Snap gelijk waarom hij altijd zo zuur is.
Wie weet. Wie weet. Wat ik wel weet is dat er schijnbaar nog meer mensen willen deelnemen aan dit feestje. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Zal straks wel even mijn DM's doorspitten om te kijken wie de gelukkige wordt.

Iene miene mutte...tien pond grutten.. tien pond kaas Iene miene mutte is de sjaak. Ik kommmmm.🙂

Met dit soort ongein hoeft niemand bij mij aan te komen.
Nee dat dacht ik ook al. Schijnbaar is dat iets wat BB_ vertelde tegen pat voordat hij seks met haar ging hebben. Of tijdens het seks. Alsof die kut al niet zo droog als schuurpapier was door die lelijke kop van hem, maakte hij het schijnbaar daarmee nog erger door met zijn krakkemikkige Salsa moves te komen.
 
Waar in Breda woon je ergens?
Enige tips om wat te bezoeken na de lockdown?
Stad zelf is leuk, gevangenis koepel is wel tof om een keer een rondleiding rond de toen. Rondvaartje is ook wel lachen. Voorderest gewoon op t terras zitten is het beste 😛
 
Apart. BB_ als je dan zo mans genoeg bent om dat te vermelden, vermeld dan ook even hoe je aan die info komt.
Heeft BB nu een lange pm gestuurd met zijn levensverhaal en wat hij allemaal heeft meegemaakt in het leger en uiteindelijk nog hoe hij eraan komt?
 
Heeft BB nu een lange pm gestuurd met zijn levensverhaal en wat hij allemaal heeft meegemaakt in het leger en uiteindelijk nog hoe hij eraan komt?
Hij heeft allerlei PM's gestuurd, waar ik niet eens naar ga kijken. Ik ga alles openbaar maken. Ik ben niet van die stiekeme achter de schermen bullshit. Dat is wat vrouwen doen.
 
Hij heeft allerlei PM's gestuurd, waar ik niet eens naar ga kijken. Ik ga alles openbaar maken. Ik ben niet van die stiekeme achter de schermen bullshit. Dat is wat vrouwen doen.

happy sacha baron cohen GIF
 
Moeten volgens de regels eigenlijk wel tenminste 3 kanten open zetten.
Oke, op het filmpje was alles dicht want het was na sluitingstijd. Tijdens het trainen is een kant gedeeltelijk open en er is een zij-ingang/uitgang. Die 3 kanten wist ik niet. Staat dat in de RIVM-regels? Indien handhaving er wat van vindt, gooien we het open.
 
Hij heeft allerlei PM's gestuurd, waar ik niet eens naar ga kijken. Ik ga alles openbaar maken. Ik ben niet van die stiekeme achter de schermen bullshit. Dat is wat vrouwen doen.
Je verzint weer van alles, net als je aanname dat ik je constant rapporteer of kaarten aannaai. Ik heb afgelopen 4 maanden 1 PM gestuurd van 2 regels.

Ik ben ook niet van het stiekeme, maar soms kun je iets beter gewoon één-op-één sturen omdat het geen meerwaarde heeft anderen ermee lastig te vallen of omdat het alleen maar aanleiding geeft dat anderen zich ermee bemoeien / olie op het vuur gaan gooien.

Was overigens niet spannends in die PM hoor, enkel dat je aannames over mij deed waar niets van waar was en of je mij niet constant in geheel andere discussies kon taggen. Je denkt me te kennen, maar hebt geen idee. Het aanbod om een keer samen te trainen staat in ieder geval. Dan kun je wellicht je beeld bijstellen; ben ook wel benieuwd hoe je in het echt bent. :)
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Pikstraf heb je wel laten vallen. Maar weet niet of het in die context was.

Ik ga je pikstraf geven slet. Oh ja papi ik ben heel stout geweest! :roflol:

Eigenlijk best geil :thinking:
Een man geeft geen pikstraf, die kan het krijgen.
 
Je verzint weer van alles, net als je aanname dat ik je constant rapporteer of kaarten aannaai. Ik heb afgelopen 4 maanden 1 PM gestuurd van 2 regels.

Ik ben ook niet van het stiekeme, maar soms kun je iets beter gewoon één-op-één sturen omdat het geen meerwaarde heeft anderen ermee lastig te vallen of omdat het alleen maar aanleiding geeft dat anderen zich ermee bemoeien / olie op het vuur gaan gooien.

Was overigens niet spannends in die PM hoor, enkel dat je aannames over mij deed waar niets van waar was en of je mij niet constant in geheel andere discussies kon taggen. Je denkt me te kennen, maar hebt geen idee. Het aanbod om een keer samen te trainen staat in ieder geval. Dan kun je wellicht je beeld bijstellen; ben ook wel benieuwd hoe je in het echt bent. :)
Tja, het is gewoon heel toevallig dat elke keer mijn berichten verwijderd worden als ik iets over jou zeg. Heel toevallig gebeurt dit niet bij andere mensen. Waar zou het dan aan kunnen liggen? Heel merkwaardig.

Dus hoe kom je dan ineens erbij dat ik daarvandaan kom? Wees dan niet stiekem en vermeld dan even hoe je aan deze info komt. Die intentie heb je helemaal niet, je probeert daarmee gewoon shit uit te lokken. Anders had je mij wel een DM gestuurd. Ik wil niet gezien worden met jouw lelijkheid. Net als die al die andere vrouwen hier op 't forum die jij contant gestalked hebt om iets te doen en uit medelijden maar iets met jou zijn gaan ondernemen. Zelf wanneer ze alvorens hebben gezegd dat het alleen vriendschappelijk is. How the fuck kan je zo desperate zijn, om dan alsnog iets te proberen.

Jij bent degene die juist altijd olie op 't vuur gooit door jezelf constant te mengen in discussies met je Karen opmerkingen. EN dat terwijl je mij zou negeren. Dus ga nu niet de heilegert uithangen, om fucking brownie points te krijgen of whatever jouw insteek is.

Klopt helemaal, zoiets zou ik zeker zeggen. En vervolgens achter de schermen met th0maz delen.
Dat heb jij niet met mij gedeeld. Dit heb ik vernomen van iemand anders. Net als jij vernomen hebt van iemand waar ik vandaan kom. Dit is 100% niet verzonnen.
 
  • Like
Waarderingen: Saus
Back
Naar boven