XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Lol dan zit dat wel goed:o
Ik hoef me zelfs nooit in te smeren:p

Ach ja voor diegene die niet op vakantie geweest zijn én met deze zomer in NL kan het geen kwaad denk ik aangezien je zo weinig zonuren hebt gemaakt.

Maar alles met mate natuurlijk.

:roflol: Zonnebanken, one way to **** up ur health.

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 15:20 ----------

Gewoon niet. Je gezondheid vernken doe je niet ''verantwoord''.

lol zonnebanken is net zo verdoet als normaal zonnen vriend, van normale zon krijg je ook huidkanker als je pech hebt

lol zonnebanken is net zo verdoet als normaal zonnen vriend, van normale zon krijg je ook huidkanker als je pech hebt
Als je onder de zonnebank ligt vuur je bewust een stel kankerverwekkende stralen op je lichaam. Als je wat zonnebrand op doet buiten en niet te lang in de zon blijft verlaag je de kans op een gezwel aanzienlijk.

Ben ik het wel mee eens, de zonnebanken die hier in NL worden gebruikt (sunday's) zijn wel gecertificeerd en voldoen aan Europese richtlijnen m.b.t. de dosering van UV-A/B.

Als je onder de zon ligt heb je de tijd niet in de gaten en is de dosering veel hoger.

Ik ben zelf geen voorstander van zonnebank, vreselijk saai ook. :roflol:
Alleen af en toe moet wel kunnen.

zijn veel mensen die gewoon zonnebank nemen om te ontspannen

maw geretardeerde mensen

ik wil ook zo een halen kosten geen reet

Deze is het precies:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb een lamp en een vergrootglas, geen schadelijke uv, problem?

Ja, maar hebben we gratis gekregen dan he, en is denk ik ook erg oud. Maar zal hem vanavond ff uittesten, als die niet te heet wordt is het mooi toch.

Terug
Naar boven