Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Roege donder ben ik 🤣 maar valt wel mee toch
    Nee valt niet mee. Niemand maakt er zo'n pleuris bende van als jij. Geen haat verder, als jij je daarbij goed voelt prima natuurlijk. :thumbup:
    Maar ik zou niet kunnen leven met zo'n chaos. #OCD. :roflol:
     
    Nee valt niet mee. Niemand maakt er zo'n pleuris bende van als jij. Geen haat verder, als jij je daarbij goed voelt prima natuurlijk. :thumbup:
    Maar ik zou niet kunnen leven met zo'n chaos. #OCD. :roflol:
    Nou en jij poept alles ook mooi uit? The fuck maakt het uit hoe het op je bord ligt
     
    Nou en jij poept alles ook mooi uit? The fuck maakt het uit hoe het op je bord ligt
    Er is nog wel een grote kloof tussen ''mooi''en die bende die jij er van maakt. Als ik uit de losse pols wat eten op een bord smijt wordt het nog steeds niet zo bende als jij er van maakt. :roflol:

    Voel je niet aangevallen pik. Zoals ik zei, als jij dit prima vindt, who cares? Ik kan wer wel om lachen. :)
     
    Er is nog wel een grote kloof tussen ''mooi''en die bende die jij er van maakt. Als ik uit de losse pols wat eten op een bord smijt wordt het nog steeds niet zo bende als jij er van maakt. :roflol:

    Voel je niet aangevallen pik. Zoals ik zei, als jij dit prima vindt, who cares? Ik kan wer wel om lachen. :)
    Kom Limburg dan 😋
     
    Vakantiegeld binnen. inb4 bijzonder tarief kassa :(
     
    Eigen bijdrage kinderopvang terug gekregen. Inb4 daar heb je geen recht op want jij bracht ze naar de noodopvang.
     
    Jouw kinderen zijn de helft van de tijd ziek bij huis ja net als hun vader :trollface:
     
    Back
    Naar boven