- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
1000 mg oestrogeen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1000 mg oestrogeen
500 Test 400 NPP eerste week van de blast. Energie en motivatie tijdens trainen is top, ondanks dat ik lange dagen maak en elke avond kapot ben.

Met windkracht 5 of hoger erbij is het beter
Ik krijg dan altijd gelijk trek in yoghurt.
Hey dat mondkapje heb ik ook!
vooral die roze strikjes achter je oren is echt een uitkomst
En voor de homo's terug verkoelende dranken.
vanaf 30 juni toch?
Nee 5 juni.
Verdomme, zin in de sauna. Nog meer homofiele bodybuilders die met me mee willen, ik betaal de drankjes.
Doe @IRONic Drunker de groetjes!Wat een fantastische B&B waar we verblijven... Gratis fles wijn op de kamer, zonnig terras waar we nu chillen in de lounge, en vriendelijke mensen die ons nog een gratis pizza als dessert brachten. Heerlijk weekend wordt dit.
Hey kapitein, groetjes terug!
Geniet er van Bubs! Het is je gegund 😘Wat een fantastische B&B waar we verblijven... Gratis fles wijn op de kamer, zonnig terras waar we nu chillen in de lounge, en vriendelijke mensen die ons nog een gratis pizza als dessert brachten. Heerlijk weekend wordt dit.
Het is altijd goed vertoeven bij Bert & Breakfast. Geniet ervan, laat maar weten als je nog wat nodig hebt. Full body massage is dit weekend gratis.Wat een fantastische B&B waar we verblijven... Gratis fles wijn op de kamer, zonnig terras waar we nu chillen in de lounge, en vriendelijke mensen die ons nog een gratis pizza als dessert brachten. Heerlijk weekend wordt dit.
Geef je haar vriend ook een full body massage?Het is altijd goed vertoeven bij Bert & Breakfast. Geniet ervan, laat maar weten als je nog wat nodig hebt. Full body massage is dit weekend gratis.