Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je ouders niet een geldlimiet hebben aangegeven dan zou ik voor een hp gaan anders acer.
Gewoon uit de nieuwe reeks kiezen, raak je niet teleurgesteld van.
Hp, ben jij niet goed. En dan ook nog acer aanraden. Ga is heel gauw andere laptops leren kennen.
Hp, ben jij niet goed. En dan ook nog acer aanraden. Ga is heel gauw andere laptops leren kennen.
Wat boeit zakelijk of prive gebruik. Je moet kijken wat je wilt doen, of dat zakelijk of prive is boeit geen reet.
Gewoon een asus/samsung of Toshiba kopen. Ik zou zelf de Asus kiezen, beste laptop op dit moment. Gewoon I5 + 4GB ram, meer heb je niet nodig voor standaard schoolwerk.
Welk programma kan je niet draaien met 4GB, bijna alles wel. 8GB zal alleen sneller gaan.
+ Home Premium is gewoon goed zat, die ultimate boeit echt niet.
Weer 11 nieuwe films aan het downloaden. morgen ff grotendeels kijken op de ps3![]()
Als gedownload bestand streamen of via een USB wel. Via dvd lukt niet altijd.hmmm, op ps3 kun je toch geen kopie dvd's bekijken of wel?
Als gedownload bestand streamen of via een USB wel. Via dvd lukt niet altijd.
hmmm, op ps3 kun je toch geen kopie dvd's bekijken of wel?
(and still counting)
weet ik ook gelijk wat ik in huis hebIk merkte niks van 1, dus ja.Gister Pwo power getest, vandaag PWO pill ( b&f)zal ik direct 2 pills nemen?
Same. Anderhalf uur staan zweten daar, normaal ~45 minuten.