MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

het is russian night hier...

dat houdt in dat ik vodka zuip en russische filmpjes bekijk op het net, iemand een site met russian brides?

:fa:

Als je ouders niet een geldlimiet hebben aangegeven dan zou ik voor een hp gaan anders acer.

Gewoon uit de nieuwe reeks kiezen, raak je niet teleurgesteld van.

Hp, ben jij niet goed. En dan ook nog acer aanraden. Ga is heel gauw andere laptops leren kennen.

Hp, ben jij niet goed. En dan ook nog acer aanraden. Ga is heel gauw andere laptops leren kennen.

Acer is een redelijk merk voor zakelijk gebruik, dan moet je geen laptop van 299 halen maar in de middenklasse.

HP heeft met name vooral zakelijk ook goede laptops, voor privé gebruik zou ik geen HP pakken.

Denk dat in het geval van Mahata Toshiba goede uitkomst biedt, goed op zakelijk gebied, maar ook prima voor fun. Hij moet wel ff kijken wat voor besturingssysteem erop komt, W7 is nu de grote standaard, maar meer Prof/Ultimate/Enterpraise etc.

Zit nu op Ultimate en voor zakelijk gebruik is het echt super, heb ook leuke grafische kaart erin zitten, binnenkort wil ik 8GB ram erin zetten dan kan ik teminste wat meerdere zware programma's draaien.

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 22:31 ----------

En het moet trouwens ook wel betaalbaar zijn, Apple is wel grappig maar best prijzig en naar 1jaar is hij net dikke stront. (sorry Big T). Kan zo hele reeks laptops opnoemen die ik graag wil hebben maar kost wel gvd veel.

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 22:32 ----------

FUUUU, helemaal gelijk acer moet je niet hebben maar asus, hhehehe mijn fout.

Wat boeit zakelijk of prive gebruik. Je moet kijken wat je wilt doen, of dat zakelijk of prive is boeit geen reet.

Gewoon een asus/samsung of Toshiba kopen. Ik zou zelf de Asus kiezen, beste laptop op dit moment. Gewoon I5 + 4GB ram, meer heb je niet nodig voor standaard schoolwerk.

Welk programma kan je niet draaien met 4GB, bijna alles wel. 8GB zal alleen sneller gaan.

+ Home Premium is gewoon goed zat, die ultimate boeit echt niet.

dat mijn armen heel moe aanvoelen, dat maakt mijn dag goed = een teken dat mijn biceptraining van daarnet goed zat.:)

Wat boeit zakelijk of prive gebruik. Je moet kijken wat je wilt doen, of dat zakelijk of prive is boeit geen reet.

Gewoon een asus/samsung of Toshiba kopen. Ik zou zelf de Asus kiezen, beste laptop op dit moment. Gewoon I5 + 4GB ram, meer heb je niet nodig voor standaard schoolwerk.

Welk programma kan je niet draaien met 4GB, bijna alles wel. 8GB zal alleen sneller gaan.

+ Home Premium is gewoon goed zat, die ultimate boeit echt niet.

Nja zie toch wel veel verschil, heb opleiding informatica versneld afgerond en had je ook laptop voor nodig. Toch best veel bijgeleerd eigenlijk.

Zakelijk = basiszooi zoals het office pakket / internet

Privé = meer gamen / intensief internet

Nu is het internet meer de verbinding die je thuis hebt liggen, maar wat ik wil zeggen zakelijk = goedkoop

prive = wat je zelf wilt je kan het zo duur maken als je wilt.

Asus is echt een aan te raden merk idd vooral voor zakelijk gebruik, Toshiba is lekker om zakelijk / prive te combineren in een goede snelle laptop (met wat leuke grafische opties) voor een betaalbaar prijsje.

Damn.... ik lijk wel een ****ing nerd door deze klets te zeggen ghahaha maarja, ik heb er een scheut verstand van dus dan mag het heaa.

hmmm, op ps3 kun je toch geen kopie dvd's bekijken of wel?

Oh jawel, Heb een harde schijf. Download loads met films erop. Plug hem in de ps3 en kijken maar. heb nu 200ish films erop staan :rolleyes:(and still counting)
Denk dat ik er een soort hobby van maak. Alle films die ik ooit gezien heb zet ik de namen in een Word bestand en de films die ik op hardeschijf heb maak ik vergedrukt :D weet ik ook gelijk wat ik in huis heb

Laatst bewerkt:
Je hebt op sommige nieuwe films wel een beveiliging erop zitten die na ong. 30 minuten start.

Ot: niks maakt mijn dag goed.

Gister Pwo power getest, vandaag PWO pill ( b&f) :p zal ik direct 2 pills nemen?

Lol

Hoezo? Ik geef hem aan de hand van de prijs, de beste kwaliteit die je kan verwachten. Klant helpdesk/support is ook belangrijk als je niet veel van laptop's weet.

Ik ben geen fan van toshiba etc, maar dit is puur mijn eigen smaak en ervaring.

Machete nog h**ren geweest?

Intens getraind nu compleet total loss

trainen?

Terug
Naar boven