naturell
Huge Freak
- Waardering
- 540
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Zoiets zou mijn dag ook goed maken.helemaal NIKS! sta vanochtend een uur lang in de file met bijna 500pk onder me reet en ik kwam niet eens uit zn eerste versnelling.. nog 20x getwijfeld of ik niet over de vluchtstrook zou gaan maja die joden staan natuurlijk altijd aan het eind van de file he... Daarna een uur of 6 lang het gezeik van mn baas aan moeten horen hoe slecht het allemaal wel niet gaat met de economie en het bedrijf ( YEAH right, maar hij kan wel 5x per jaar op vakantie, 3 halve dagen per week werken, een nieuwe mercedes kopen ( lelijk ding, dat wel ) ), en dat alles in de teringhitte omdat de krent te goedkoop is om een airco door het hele pand te laten installeren... Daarna als een jekko naar huis zie ik te laat op de A4 een flitser staan... hatsaa zeker een boete voor 25km/u te hard, was echt in alle staten en wilde het ding nog van de vangrail af gaan slaan! KOM IK THUIS, zit er potverdomme AL VISITE aan de koffie als ik gewoon rustig op de bank wil eten met mn voeten op tafel.. Neehoor ik mocht gelijk gaan douche en "gezellig bij de visite komen zitten"
Samenvatting:![]()
Laatst bewerkt:

?