XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Omdat Schotland niet doorging regelde meneer Bubs een midweek in de Moesel streek. Heerlijk gewandeld vandaag, 22km met enorme hoogtes. Een half dode wederhelft wist me verbaasd te zeggen dat ik "als een echt berggeitje de rotsen vlotjes trotseer" :roflol:. Lang leve gespierdere benen en een goeie conditie :D. Het wordt zo toch nog een fijn verjaardagsweekend, ondanks alles.
     
    Vanaf vandaag geen mondkapje meer op het werk.
    Werd tijd verdorie.
    Vanaf vandaag ook niet meer verplicht in de winkels en horeca maar mijn vriendin vertelde me net dat in de Carrefour iedeeren het nog gewoon droeg :dunno:
     
    Vanaf vandaag ook niet meer verplicht in de winkels en horeca maar mijn vriendin vertelde me net dat in de Carrefour iedeeren het nog gewoon droeg :dunno:
    Hier in de Colruyt daarjuist bijna niemand. De oudjes stonden weer als eerste met een dozijn vlak voor de ingang te buurten.
    Blij dat het terug een beetje normaal is
     
    En als het meezit heb ik het bed van mijn dochter ook gratis plus 2 tegoedbonnen als compensatie van de gebrekkige service. :D
    Mijn vrouw was zo eerlijk om de winkel een mail te sturen, maar volgens hun administratie hebben we 3 bedden ontvangen en 3 bedden terug gestuurd. Dan is het echt hun eigen stomme schuld.
     
    Omdat Schotland niet doorging regelde meneer Bubs een midweek in de Moesel streek. Heerlijk gewandeld vandaag, 22km met enorme hoogtes. Een half dode wederhelft wist me verbaasd te zeggen dat ik "als een echt berggeitje de rotsen vlotjes trotseer" :roflol:. Lang leve gespierdere benen en een goeie conditie :D. Het wordt zo toch nog een fijn verjaardagsweekend, ondanks alles.
    Erg mooi gebied! Cochem is een aanrader om naar toe te gaan, en bij Calmont heb je nog een mooie klettersteig mocht je nog niet genoeg gelopen hebben.
     
    Gym eigenaar die mag grips heeft besteld. 🤩
    Denk dat ik de mijne ook maar ff sneaky hints moet gaan geven voor het club verbeter programma
     
    Bekijk bijlage 537903
    Nu nog een paar schroeven meer om de panelen steviger vast te zetten, de randen netjes afwerken en zo’n 700 :eek: gaten boren en inslagmoeren plaatsen.
    Zoek de verschillen.
    (En het ene gat dat ik halverwege vergeten ben)
    1767F835-ED4A-401D-8D84-E38A7E4B3772.jpeg
     
    Back
    Naar boven