MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #157.081
1635257231492.png

excitement GIF
Verdomme tijd ook

• #157.082
  • #157.083
Ben vooral benieuwd naar de functie om Android apps op mijn PC te kunnen gebruiken.

Overigens las ik dat de release pas Q1 2022 gepland stond, dus blijkbaar is het allemaal sneller gegaan? Of vol bugs. :clown:
Oh ik dacht dat de release rond 11 november was
Maar ja, kinderziektes zullen er 100% in zitten

• #157.087
Ben bang dat dat nog weinig zegt want al die opties zitten ook in 10, en je kan daarin zelfs met group policy editor nog updates niet toestaan, maar uiteindelijk komen de kritieke updates er eind van de maand op en moet en zal je pc ze installeren. :mad:

• #157.088
  • #157.089
Ik draai nu 3 weken op Windows 11, en sindsdien is er een proces genaamd Shell Infrastructure Host die 24/7 15% van m'n CPU eet. Ik heb al tevergeefs alle suggesties van het internet geprobeerd. :(

Deze heb je vast nog niet geprobeerd: https://www.google.com/search?q=New+CPU

:trollface:

Heb je toevallig aandelen Shell? Denk dat ze bezig zijn met het bouwen van een nieuwe infrastructure en een deal met Bill hebben, om elke gebruiker van Windows 11 daar aan bij te laten dragen.

:trollface:

• #157.090
Ik draai nu 3 weken op Windows 11, en sindsdien is er een proces genaamd Shell Infrastructure Host die 24/7 15% van m'n CPU eet. Ik heb al tevergeefs alle suggesties van het internet geprobeerd. :(
Wachten op een fix ben ik bang.

Mijn cpu is blijkbaar niet geschikt voor Windows 11. Het is een subversie van degenen die wel in de lijst staan, maar ik krijg voorlopig geen Windows 11.

• #157.091
Volgens de NOS zijn er 12 jarigen in Nederland die een gigantisch gevaar vormen voor de nationale veiligheid.

• #157.095
  • #157.097
Terug
Naar boven