- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Verdomme tijd ook
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verdomme tijd ook

Oh ik dacht dat de release rond 11 november wasBen vooral benieuwd naar de functie om Android apps op mijn PC te kunnen gebruiken.
Overigens las ik dat de release pas Q1 2022 gepland stond, dus blijkbaar is het allemaal sneller gegaan? Of vol bugs.![]()
Kun je bij 11 de automatische updates ook echt uitschakelen, zodat je geen geforceerde updates meer krijgt?
Goede vraag, zal het even checken na het installeren.Kun je bij 11 de automatische updates ook echt uitschakelen, zodat je geen geforceerde updates meer krijgt?
Kun je bij 11 de automatische updates ook echt uitschakelen, zodat je geen geforceerde updates meer krijgt?
Ben bang dat dat nog weinig zegt want al die opties zitten ook in 10, en je kan daarin zelfs met group policy editor nog updates niet toestaan, maar uiteindelijk komen de kritieke updates er eind van de maand op en moet en zal je pc ze installeren.

Ik draai nu 3 weken op Windows 11, en sindsdien is er een proces genaamd Shell Infrastructure Host die 24/7 15% van m'n CPU eet. Ik heb al tevergeefs alle suggesties van het internet geprobeerd.

Ik draai nu 3 weken op Windows 11, en sindsdien is er een proces genaamd Shell Infrastructure Host die 24/7 15% van m'n CPU eet. Ik heb al tevergeefs alle suggesties van het internet geprobeerd.![]()

Wachten op een fix ben ik bang.Ik draai nu 3 weken op Windows 11, en sindsdien is er een proces genaamd Shell Infrastructure Host die 24/7 15% van m'n CPU eet. Ik heb al tevergeefs alle suggesties van het internet geprobeerd.![]()
De Greta-groupies?Volgens de NOS zijn er 12 jarigen in Nederland die een gigantisch gevaar vormen voor de nationale veiligheid.
Nope. Doe nog een gok.
De ongevaccineerde jeugd?Nope. Doe nog een gok.
Lol die zouden ze trouwens niet als gevaar aanmerken op de NOS. Die worden verheerlijkt.
Helaas. Je gaat niet door naar de volgende ronde en loopt de splinternieuwe wasmachine mis.
Ik zit net de hypotheekfolder van de ASR door te lezen en ben al 3 fouten tegengekomen.
En daar gaan we weer...Helaas. Je gaat niet door naar de volgende ronde en loopt de splinternieuwe wasmachine mis.
![]()
NCTV ziet honderden tieners radicaliseren door extremistische ideologie
Een paar honderd jongeren, in de leeftijd van 12 tot 20 jaar, vormen een veiligheidsdreiging uit rechts-extremistische hoek. Dat schrijft de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid.nos.nl
Getekend voor een nieuwe senior functie met 1k meer salaris, 13e maand, bonus, extra vrije dagen en nog andere leuke voorwaarden. ALLES GOED KOMTT SCHATJESSS![]()
Gefeliciteerd! Altijd mooi.Getekend voor een nieuwe senior functie met 1k meer salaris, 13e maand, bonus, extra vrije dagen en nog andere leuke voorwaarden. ALLES GOED KOMTT SCHATJESSS![]()