- Waardering
- 11.434
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Wat een natnek is het ook
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een natnek is het ook
En nog steeds maagd.Fulltime trader, ondertussen fulltime helikopter-engineer, ondertussen full time life time dedicated award winning bodybuilder. Knap hoor. 3 fulltimes
Het lijkt wel alsof je bij een bijeenkomst van een Pinkstergemeente mee zat te kijken.
Nuja, volgens sommige normen wel en volgens sommige normen niet zou ik zeggen, zeg ik zo, heb ik net gezegd.
Zou ook graag bij die sekte aansluiten, ben gek op value.
Heb je hier bewijs voor?Ach ja de jongen doet iets wat ie leuk vindt, verdient er geld mee en laat ons lachen met zijn cringy filmpjes.
Ben blij voor je Bert. Goed bezig.
Ja hoor daar heb ik wel bewijs van.
www.instagram.com
Big value.Heeft ie daadwerkelijk al wat verdiend hiermee of blijft het bij sprookjes?
En dat dan met 280 volgers
Hij heeft toch niet serieus zijn baan bij de luchtmacht opgezegd hiervoor?Leek erop dat ie een goed betaalde baan had in de luchtvaart techniek, lijkt me wel gedurfd dat je dat dan opzegt om dit soort praktijken te ondernemen.
Hij geeft aan op zijn insta dat ie in 2022 iig wilt stoppen met zijn baan en fulltime crypto cowboy wilt worden.Hij heeft toch niet serieus zijn baan bij de luchtmacht opgezegd hiervoor?
zonder geld is er in crypto ook niks te verdienenvalt er eigenlijk nog iets te verdienen als cryptocowboy of is dat ook alweer voorbij?
heb geen geld dus geen verstand van beleggen
![]()