MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

pepernoten zijn wel lekker, maar als je aan een zak begint wordt je hoe meer je eet hoe beroerder

ook goed in de cut

kan je wel lekekr van schijten

Ik pak er altijd 2 tegelijk en dan de platte kant tegen elkaar en dan ineenkeer kapot kauwen mmmm

pepernoten zijn gay

niet meer forever alone

No way, ik ben ook nog in de uncle geweest, grammetje haze gehaald. Woon je er in de buurt?

nee ik woon zon 25 km er vandaan maar kom er geregeld. de chillste shop in arnhem

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 17:32 ----------

mn JBL On Tour is binnen en dat ding is geweldig. echt verbazingwekkende hoeveelheid geluid en de goede kwaliteit!

mn mini rc heli is ook binnen hahah

Fysio studie boeken zijn binnen :D

Lolde net ****ing hard met me broer toen we aan 't kloten waren op GoBarbra:roflol:

[Link niet meer beschikbaar]

6x 300kg legpress OUWEEEEEE

nice bro!

dat zijn geen pepernoten maar kruidnoten sukkel, ikdoe altijd in de mixer met chocolademelk en melk erbij

Would hit

De negerin

mijn rc heli is ****ing baas. begin er nu ook handig in te worden :cool:

hihi nice, moet je niet eerst een heleboel in de prak rijden voordat je het een beetje onder controle kan houden?

vliegen zul je bedoelen. en ja :P

hij is redelijk stabiel maar er zit wel gewoon wat afwijking in. maar daar leer je mee om te gaan. ik kan nu redelijk hem de lucht in krijgen en van A naar B brengen en vervolgens redelijk te landen. alleen wel epic korte vlucht tijden...

Terug
Naar boven