AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #163.622
Inderdaad @Steks je maakt het allemaal weer zo ingewikkeld. :emo:

• #163.626
Oja, jij bent zo'n binnenlander die amper de zee ziet.

Dit is zee:

1660028374310.png

Niet dat windmolenpark van jou wat met z'n voetjes in het water staat.

Ik ben overigens helemaal niet tegen het opwekken van duurzame energie. Maar dat uitzicht op dat grijze windmolenpark van jou vind ik echt deprimerend. :dunno:

• #163.629
Ik heb persoonlijk geen last van die windmolens. Lekker boeie dat die er staan. Maar als ik iets meer naar rechts kijk staan er geen.
Kan op alle slakken zout leggen natuurlijk.
Water is overigens heerlijk. Maar had het wel iets zouter verwacht zo dicht bij de sluis van de afsluitdijk
20220809_091727.jpg

• #163.630
Ik heb persoonlijk geen last van die windmolens. Lekker boeie dat die er staan. Maar als ik iets meer naar rechts kijk staan er geen.
Kan op alle slakken zout leggen natuurlijk.
Water is overigens heerlijk. Maar had het wel iets zouter verwacht zo dicht bij de sluis van de afsluitdijk
20220809_091727.jpg
Ziet er uit als om de hoek. Maar als we het over windmolens hebben.. vindt dit toch geen lelijk gezicht.

20220807_221259.jpg

• #163.632
Geen kinderen. Alleen het vrouwtje en een kist sigaren bij. Schuldgevoel dat me kinderen niet mee zijn koop ik wel af. Eerste keer in jaren een nacht zonder dat er kinderen bij zijn. Even goed kunnen rekken in bed te blijven tot 5:30 ipv 4 uur Daarna heerlijk met een capucino van het ochtendglorie genoten in alle stilte
20220809_055116.jpg
Ja, laten we het enige stukje echte natuur volgooien met vogelgehaktmolens op de plek waar de kans op dit soort taferelen het grootst is :(

• #163.638
Inderdaad, er is een verschil tussen deze windmolens en de reusachtige terreurturbines die tegenwoordig op land en zee worden neergezet. Net zoals dat landbouw, zelfs glastuinbouw, altijd mooier is dan een glasveld of zonneakker.

• #163.639
Inderdaad, er is een verschil tussen deze windmolens en de reusachtige terreurturbines die tegenwoordig op land en zee worden neergezet. Net zoals dat landbouw, zelfs glastuinbouw, altijd mooier is dan een glasveld of zonneakker.
Maar waarom, waarom was het vroeger altijd beter?

Mooi hoor
8A252731-72E3-444F-9254-BCE7AA7CEB09.jpeg

• #163.640
Terug
Naar boven