- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Laat mij het nou eens even ongestoord romantiseren.Ik zag dan voornamelijk of een grauwe lucht of een een heleboel containerschepen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat mij het nou eens even ongestoord romantiseren.Ik zag dan voornamelijk of een grauwe lucht of een een heleboel containerschepen.
Zo is hijInderdaad @Steks je maakt het allemaal weer zo ingewikkeld.![]()
Oja, jij bent zo'n binnenlander die amper de zee ziet.Laat mij het nou eens even ongestoord romantiseren.
Ja, ik kan voor mezelf dit soort vragen niet beantwoorden, het is dus eigenlijk een roep om hulp.Inderdaad @Steks je maakt het allemaal weer zo ingewikkeld.![]()
Oja, jij bent zo'n binnenlander die amper de zee ziet.

En die lelijke paaltjes met dat afschuwelijke prikkeldraad dan?Dit is zee:
![]()
Niet dat windmolenpark van jou wat met z'n voetjes in het water staat.
En die lelijke paaltjes met dat afschuwelijke prikkeldraad dan?
Ziet er uit als om de hoek. Maar als we het over windmolens hebben.. vindt dit toch geen lelijk gezicht.Ik heb persoonlijk geen last van die windmolens. Lekker boeie dat die er staan. Maar als ik iets meer naar rechts kijk staan er geen.
Kan op alle slakken zout leggen natuurlijk.
Water is overigens heerlijk. Maar had het wel iets zouter verwacht zo dicht bij de sluis van de afsluitdijk
![]()
Ik vind het ook geen lelijk gezicht vntl. Wij zitten nu in makkum. Kan me een erger uitzicht bedenkenZiet er uit als om de hoek. Maar als we het over windmolens hebben.. vindt dit toch geen lelijk gezicht.
![]()
Ja, laten we het enige stukje echte natuur volgooien met vogelgehaktmolens op de plek waar de kans op dit soort taferelen het grootst isGeen kinderen. Alleen het vrouwtje en een kist sigaren bij. Schuldgevoel dat me kinderen niet mee zijn koop ik wel af. Eerste keer in jaren een nacht zonder dat er kinderen bij zijn. Even goed kunnen rekken in bed te blijven tot 5:30 ipv 4 uur Daarna heerlijk met een capucino van het ochtendglorie genoten in alle stilte
![]()

Wist niet dat jij vogelstroper wasJa, laten we het enige stukje echte natuur volgooien met vogelgehaktmolens op de plek waar de kans op dit soort taferelen het grootst is

Gelukkig is dat een invasieve soort.Ja, laten we het enige stukje echte natuur volgooien met vogelgehaktmolens op de plek waar de kans op dit soort taferelen het grootst is
Nee joh, is een zeearend?
O, dan is het kut.
ouwe meuk trekt veel Oosterse pottenkijkers (om te kopiëren)
Inderdaad, er is een verschil tussen deze windmolens en de reusachtige terreurturbines die tegenwoordig op land en zee worden neergezet. Net zoals dat landbouw, zelfs glastuinbouw, altijd mooier is dan een glasveld of zonneakker.
Maar waarom, waarom was het vroeger altijd beter?Inderdaad, er is een verschil tussen deze windmolens en de reusachtige terreurturbines die tegenwoordig op land en zee worden neergezet. Net zoals dat landbouw, zelfs glastuinbouw, altijd mooier is dan een glasveld of zonneakker.
Dat was het niet, het is niet te vergelijken: terreurturbines zijn al bijna even groot als de Eifeltoren, de bladen meer dan 100 meter.