- Waardering
- 10.735
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En hoe zag die eruit?
Een massabeer die ik nog nooit voor me heb gezien.
Waar heb je het dan netto over? Een paar tientjes of een paar honderd euro?Gisteravond 4 trades geplaatst. Vanochtend wakker geworden en heeft er 1 de stop loss gehit en 2 take profit. De laatste loopt in profit (risk free). Weekdoel al binnen op de maandagochtend, dat voelt goed.![]()
Ik kijk niet naar bedragen, het enige waar ik mij op focus is consistent mijn gewenste percentages halen met juiste risicomanagement. Zie ook mijn post in het cryptocurrencytopic. Ik kan je aanraden zo snel mogelijk het kijken naar bedragen los te laten en enkel naar percentages te kijken; dat gaat het enorm verschil maken in je resultaten.Waar heb je het dan netto over? Een paar tientjes of een paar honderd euro?
Net als mijn armomvang. Niet in cm maar in % ga ik lekkerIk kijk niet naar bedragen, het enige waar ik mij op focus is consistent mijn gewenste percentages halen met juiste risicomanagement. Zie ook mijn post in het cryptocurrencytopic. Ik kan je aanraden zo snel mogelijk het kijken naar bedragen los te laten en enkel naar percentages te kijken; dat gaat het enorm verschil maken in je resultaten.
Dat snap ik, maar je kan het wel opzoeken/uitrekenen.Ik kijk niet naar bedragen, het enige waar ik mij op focus is consistent mijn gewenste percentages halen met juiste risicomanagement. Zie ook mijn post in het cryptocurrencytopic. Ik kan je aanraden zo snel mogelijk het kijken naar bedragen los te laten en enkel naar percentages te kijken; dat gaat het enorm verschil maken in je resultaten.
Dan gaat het toch ook om progressie. Zolang je progressie blijft boeken kom je er wel. Helaas ga je met trainen tegen plafonds aanlopen en geldt de wet van de afnemende meeropbrengsten.Net als mijn armomvang. Niet in cm maar in % ga ik lekker![]()
Op het moment dat het traden goed gaat, kun je er natuurlijk voor kiezen elke maand een x bedrag bij je tradingaccount te storten. Dan gaat het sneller. (Nu schets in het even mooi, maar in de praktijk is het wel lastig om op de lange termijn consistent te blijven.) Zelfs met 100 euro kom je er wel (zie mijn rekenvoorbeeld nog eens), maar stel dat het goed gaat en je stort een paar k erbij om daarmee verder te traden, gaat het proces sneller. Het eerste jaar kun je beter zo klein mogelijk beginnen, aangezien je het eerste jaar waarschijnlijk meer geld gaat verliezen dan winst boeken.Dat snap ik, maar je kan het wel opzoeken/uitrekenen.
Je wel lekker je percentages halen, maar als je trade portfolio €100 is en je investeer maandelijks €2000 dan ben je al met pensioen door je investeringen voordat je met traden binnenloopt.
Ik snap heg allemaal wel en kan die berekening ook zelf uitvoeren, ik zal eens kijken hoelang je er met 1% per dag overdoet voor je de hele crypto market cap hebt binnen gehaald.Op het moment dat het traden goed gaat, kun je er natuurlijk voor kiezen elke maand een x bedrag bij je tradingaccount te storten. Dan gaat het sneller. (Nu schets in het even mooi, maar in de praktijk is het wel lastig om op de lange termijn consistent te blijven.) Zelfs met 100 euro kom je er wel (zie mijn rekenvoorbeeld nog eens), maar stel dat het goed gaat en je stort een paar k erbij om daarmee verder te traden, gaat het proces sneller. Het eerste jaar kun je beter zo klein mogelijk beginnen, aangezien je het eerste jaar waarschijnlijk meer geld gaat verliezen dan winst boeken.

Met 1% per dag heb je binnen 6 jaar en 39 weken meer dan er op dit moment in totaal aan geld in alle crypto bij elkaar zit.Ik snap heg allemaal wel en kan die berekening ook zelf uitvoeren, ik zal eens kijken hoelang je er met 1% per dag overdoet voor je de hele crypto market cap hebt binnen gehaald.
Ik was gewoon oprecht benieuwd naar welk bedrag overeenkomt met je huidige week target.
Alsjeblieft. Nu graag de Russen even wegjagen uit Oekraïne aub.Ik wil even alle belastingbetalers van dit forum hartelijk bedanken.
![]()
Uitkeringtrekker!Ik wil even alle belastingbetalers van dit forum hartelijk bedanken.
![]()
Minus bijzonder tarief.Ik wil even alle belastingbetalers van dit forum hartelijk bedanken.
![]()

Thanks for your serviceIk wil even alle belastingbetalers van dit forum hartelijk bedanken.
![]()