apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou die persoon nu appen waarom je eruit gegooid bent.
Ik zou die persoon nu appen waarom je eruit gegooid bent.
Ken ze niet zit al maanden in hun appHahahha held.
Dat laatste had ik niet meer gestuurd.
experiment gedaan om 2 weken te stoppen met creatine. Experiment geslaagd; ik ben idd overal 2 reps minder sterk op geworden.
Bedankt
Niet toevallig in je droom ook 2x een club uitgezet?Vannacht 2x gedroom dat ik El Chapo was en werd achtervolgd door de politie en vlak voor ik wakker werd dat ik tijdens een proefrit een mooie RS5 vanaf een smal dijkje de sloot in reed
![]()
Eindelijk de CAO rond, met terugwerkende kracht vanaf april vorig jaar krijgen we er 5% bij en vanaf komende april 6%. Ik mag niet klagen.
Verder o.a. kunnen we de komende jaren alle cursussen binnen Udemy buisiness gratis volgen.
Haal de btw er nog af en je zit op €58,78 p/u bij dat pakket van 2x per week (uitgaande van 0 overhead). Valt op zich wel mee, toch? (En een deel is dan zelfs sportschoolcontributie als ik het goed interpreteer.)
Of metselen, goede metselaar vangt tegenwoordig ook 60-70 euro per uur.
Dan verdien je dus ruim een ton per jaar.Of metselen, goede metselaar vangt tegenwoordig ook 60-70 euro per uur.