- Waardering
- 447
Niks. De tijd dat ik aan een enkel stilstaand plaatje genoeg had ligt ver achter mij.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig heb ik via PB contact met Kersenpit en probeert hij een 14/15-jarige vriendinnetje voor me te regelen. Zo cool is hij dan wel weer.![]()

De meeste van die leeftijd hebben inderdaad precies de grootte welke jij zoekt, lege theezakjes.![]()
Jouw formaat weer
misschien vind ik dat formaat stiekem ook wel leuk
Groter dan D moet ik al niet meer veel van weten, doe mij maar een volle b en het liefst c

CoD zit in een coïtusverslaving maar akkoord , I can't stay my eyes of boobs also !
CoD zit in een coïtusverslaving maar akkoord , I can't stay my eyes of boobs also !

Is dit een dreiging of een mededeling ?
---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------
Edited by the way
---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------
Edited by the way

CoD zit in een coïtusverslaving maar akkoord , I also can't stay my eyes of boobs !
Ooit van sarcasme gehoord ?Via welke denkwijze kom jij op het idee dat het een dreiging voor moet stellen?

Can't take my eyes off iten nog steeds fout
gewoon niet doen.
can't keep my eyes off it