XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #176.441
1000047509.jpg

Ach wat leuk, er is gewoon een straat naar @wovano vernoemd!
Ook een straat naar @apfelstrudel
Voor de Blanken.jpg

• #176.445
Too good to go klapper binnengehaald hoor ! Een flinke stash met vis, 2 verspakketen a la 2 personen die ik zo meteen lekker ga preppen om mee te nemen naar werk . Griekse yoghurt, tartaar en italiaanse bollen.

Het is alsof ze wisten dat ik een gymrat was.

En nieuwe skeelies besteld !

Screenshot_20240602-184027.png

Laatst bewerkt:
  • #176.446
Heb bij deze jongens heel erg het idee dat ze niet mij , maar juist heel erg zichzelf proberen te overtuigen hoe geweldig het is om kinderen te hebben.

Is ook echt alsof ze zichzelf proberen te vertellen dat het zo slecht nog niet is. Ik zit daar dan zij bij van heb je het nou tegen mij? Echt als een robot opdreunen van affirmaties dat het allemaal wel weer goed komt😂

Denk dat je het gewoon voor 1000 procent moet willen en er voor moet gaan. Niet dat halfgebakken "ach het is zo slecht nog niet ".

Mooi dat jij er wel van geniet en energie van krijgt en je goed voelt. Dat laat maar zien dat je er gwn helemaal voor wilt gaan en dat het vaderschap voor jou is en iets is wat je graag wilt.
Je kan het ook anders zien. Wat weet jij van het vaderschap af om hier überhaupt een oordeel over te doen. Iedere situatie is anders en elk gezin ook.

Maar begrijp best dat mensen kinderloos blijven. Kan je compleet op je eigen leven richten en als daar jouw voldoening ligt is dat prima. Maar jij doet nu precies het op de omgekeerde manier precies waar je anderen van beschuldigd.

• #176.449
Too good to go klapper binnengehaald hoor ! Een flinke stash met vis, 2 verspakketen a la 2 personen die ik zo meteen lekker ga preppen om mee te nemen naar werk . Griekse yoghurt, tartaar en italiaanse bollen.

Het is alsof ze wisten dat ik een gymrat was.

En nieuwe skeelies besteld !

Screenshot_20240602-184027.png
Nice! Goede cardio hoor. Skate regelmatig tussen de 16 en 24km met mooi weer.

• #176.450
  • #176.454
  • #176.455
Terug
Naar boven