- Waardering
- 46.985
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik voel een topic aankomen
En de scooterweg? Of bestaat dat niet?
Je kan het ook anders zien. Wat weet jij van het vaderschap af om hier überhaupt een oordeel over te doen. Iedere situatie is anders en elk gezin ook.Heb bij deze jongens heel erg het idee dat ze niet mij , maar juist heel erg zichzelf proberen te overtuigen hoe geweldig het is om kinderen te hebben.
Is ook echt alsof ze zichzelf proberen te vertellen dat het zo slecht nog niet is. Ik zit daar dan zij bij van heb je het nou tegen mij? Echt als een robot opdreunen van affirmaties dat het allemaal wel weer goed komt😂
Denk dat je het gewoon voor 1000 procent moet willen en er voor moet gaan. Niet dat halfgebakken "ach het is zo slecht nog niet ".
Mooi dat jij er wel van geniet en energie van krijgt en je goed voelt. Dat laat maar zien dat je er gwn helemaal voor wilt gaan en dat het vaderschap voor jou is en iets is wat je graag wilt.
Ik ben daar de burgermeester.
Is je gezin daar welkom?
Nice! Goede cardio hoor. Skate regelmatig tussen de 16 en 24km met mooi weer.Too good to go klapper binnengehaald hoor ! Een flinke stash met vis, 2 verspakketen a la 2 personen die ik zo meteen lekker ga preppen om mee te nemen naar werk . Griekse yoghurt, tartaar en italiaanse bollen.
Het is alsof ze wisten dat ik een gymrat was.
En nieuwe skeelies besteld !
![]()
Waarom kan iemand een SUV geen fatsoenlijke auto vinden? Voordat we kinderen hadden was één van onze auto’s ook een SUV.Als je een fatsoenlijke auto moet irnruilen voor een SUV omdat je teveel kinderen hebt lijkt me dat nou niet echt iets leuks.
Burgemeester.
Nee want x3 m40i is echt geen fatsoenlijke auto inderdaad 🤣Als je een fatsoenlijke auto moet irnruilen voor een SUV omdat je teveel kinderen hebt lijkt me dat nou niet echt iets leuks.
SUV kan echt niet meer, vraag maar aan Frans en Jesse.Waarom kan iemand een SUV geen fatsoenlijke auto vinden? Voordat we kinderen hadden was één van onze auto’s ook een SUV.
Omdat een auto onnodig hoog en zwaar maken zijn hem in 99% van de gevallen niet beter maakt.Waarom kan iemand een SUV geen fatsoenlijke auto vinden? Voordat we kinderen hadden was één van onze auto’s ook een SUV.
Niet als je een M3 er voor moet inleveren.Nee want x3 m40i is echt geen fatsoenlijke auto inderdaad 🤣
90% van de auto’s zijn op één of meerdere vlakken onnodig te noemen.Omdat een auto onnodig hoog en zwaar maken zijn hem in 99% van de gevallen niet beter maakt.
Wel als je op vakantie wilt met een paar mtb’s achterop of een kano bovenop etc.
Meester van burgers. 🍔