- Waardering
- 2.921
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 8%
Dagje extra voor de spierpijn?Oow dacht dat je aan het werk was! Hier ook nog een dagje vrij morgen maar weer eens de draad oppakken na vakantie🤗
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dagje extra voor de spierpijn?Oow dacht dat je aan het werk was! Hier ook nog een dagje vrij morgen maar weer eens de draad oppakken na vakantie🤗
Gister gelijk de benen gedaan, viel effe zwaar tegen poehSterkte alvast.
De meeste mensen hebben altijd een week of wat nodig om er weer in te komen.
Doe maar ff kalm aan, je hebt wel een opdonder gehad.Mijn engelbewaarder heeft weer goed gewerkt vandaag.
Iemand had me van de weg gereden en ik ben 4x overkop gegaan. Heb geweigerd met de ziekenwagen mee te gaan en zit al terug thuis.
Koelbox heeft het gelukkig ook gered!Mijn engelbewaarder heeft weer goed gewerkt vandaag.
Iemand had me van de weg gereden en ik ben 4x overkop gegaan. Heb geweigerd met de ziekenwagen mee te gaan en zit al terug thuis.
Effe rustig aan doen jij! Je krijgt rare smakken met zoiets. Als je wel ergens last krijgt (vooral nek/schouders) ga dan wel effe langs een arts. Sterkte 😘Mijn engelbewaarder heeft weer goed gewerkt vandaag.
Toch maar eens langs de arts. Vaststellingen laten doen. Heb je later alsnog klachten kan je nog ergens op terugvallenMijn engelbewaarder heeft weer goed gewerkt vandaag.
Volgens mij is er niets vast te stellen 🤷♂️Toch maar eens langs de arts. Vaststellingen laten doen. Heb je later alsnog klachten kan je nog ergens op terugvallen
Kan nog komen😅 whiplash of iets in die geest… doe maar kalm aan kerel…🤗
Heb jij weer 😋. Gelukkig niets aan overgehoudenMijn engelbewaarder heeft weer goed gewerkt vandaag.
Van alle kanten roept iedereen dat ik me moet gaan laten checken dus ik denk dat ik morgen maar even langs spoed gaKan nog komen😅 whiplash of iets in die geest… doe maar kalm aan kerel…🤗

Maar dat maakte vandaag jou dag toch niet goed? 😝 verkeerde topic ☺️Van alle kanten roept iedereen dat ik me moet gaan laten checken dus ik denk dat ik morgen maar even langs spoed ga![]()
Het feit dat ik er ongeschonden zelf ben uitgekropen maakt mijn dag echt wel goed...Maar dat maakte vandaag jou dag toch niet goed? 😝 verkeerde topic ☺️
"Just a scratch..."Van alle kanten roept iedereen dat ik me moet gaan laten checken dus ik denk dat ik morgen maar even langs spoed ga![]()
Je kan ook iets interns hebben hé.Het feit dat ik er ongeschonden zelf ben uitgekropen maakt mijn dag echt wel goed...
Ik bedenk me nu wat een geluk ik heb gehad dat ik niet van die muur ben afgerold 🤯
Waarom wilde je niet met de ziekenwagen mee??Mijn engelbewaarder heeft weer goed gewerkt vandaag.
Omdat ik nergens pijn had/heb 🤷♂️Waarom wilde je niet met de ziekenwagen mee??
Sterkte man, heftig hoor. Is wel beter om toch even jezelf na te laten kijken, stel dat je in je lijf iets beschadigd hebt.

Succes!Omdat ik nergens pijn had/heb 🤷♂️
Ik heb op mijn werk al geregeld dat ik me morgen ga laten nakijken![]()
So you're saying... dat de kans dat er oetsin z'n hoofd is beschadigd nihil.is?Waarom wilde je niet met de ziekenwagen mee??
Sterkte man, heftig hoor. Is wel beter om toch even jezelf na te laten kijken, stel dat je in je lijf iets beschadigd hebt.