- Waardering
- 11.404
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Aardig doorgestapt ook.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aardig doorgestapt ook.
Idd flink tempo🐒
Beter voor je.Zojuist gelukkig een stel goed gemutste agenten getroffen. Op een rustig stukje snelweg van 100 naar 200 kilometers per uur doorgetrokken. Langs een onherkenbare politiewagen.. De eerste keer in mijn leven dat ik een 'Stop Politie' bordje heb zien oplichten van dichtbij. De agent gaf aan dat zij geen meting konden doen omdat het enkel accelereren en weer uitvieren was, gelukkig. Samen even gekletst over auto's, even het geluid van de auto laten horen en onder de motorkap laten kijken en toen mocht ik, boetevrij, weer verder.
Er lopen wel goede tussen!
Skootmobiel tijden
Kijken waar ie uit hangt?🤭
Yes.
Heerlijk dit!
Kleren voor je werk kopen?
Jij kan zeker lekker in je kloffie of overall? 😊
Ik heb alleen mijn eigen t-shirt, sokken en onderbroek aan.
Waarom vertel je het deel niet dat je die agenten moest pijpen om boetevrij verder te mogen. Samen even lekker onder de motorkap kijken.Zojuist gelukkig een stel goed gemutste agenten getroffen. Op een rustig stukje snelweg van 100 naar 200 kilometers per uur doorgetrokken. Langs een onherkenbare politiewagen.. De eerste keer in mijn leven dat ik een 'Stop Politie' bordje heb zien oplichten van dichtbij. De agent gaf aan dat zij geen meting konden doen omdat het enkel accelereren en weer uitvieren was, gelukkig. Samen even gekletst over auto's, even het geluid van de auto laten horen en onder de motorkap laten kijken en toen mocht ik, boetevrij, weer verder.
Er lopen wel goede tussen!
Dit is echt een stoere kat.
Geen broek en schoenen?Ik heb alleen mijn eigen t-shirt, sokken en onderbroek aan.
Ook van het werk, broek hoeft niet, maar vind ik wel zo makkelijk en fijn.