MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #185.081
Ik blijf me afvragen waar deze toko zijn omzet vandaan haalt. Of ligt die verstopt achter de toonbank? ;)
Hier is het nooit druk en ben eigenlijk vaak alleen.

Zaterdag avond;

IMG_3273.jpeg

Niks mooiers dan alleen trainen en niet muziek zender bejaard fm door de speaker horen 💁

• #185.082
Ik las goede verhalen over het eiwitrijk brood van Lidl. 3x gegaan en het was uitverkocht.

Vandaag lag er nog eentje.

IMG_4162.jpeg

Dadelijk eitje bakken 👨‍🍳

Ben benieuwd.

• #185.083
Vandaag is het 10 jaar geleden dat ik een mechanische mitrails hartklep en een nieuwe kans in het leven had gekregen.

• #185.084
  • #185.085
  • #185.087
  • #185.088
C723C9AD-DAAE-4547-A8AE-CDC19161ACD6.jpeg

Deze nieuwe staande lateral raise in de gym waarvan ik al heel lang hoopte dat die erbij zou komen😁

• #185.089
Àande ene kant heel chill om zo'n manier je eigen gym te hebben maar aan de andere kant...
Als het vaker zo stil (hoop het niet) is is de vraag hoe lang ze nog open kunnen blijven
Ben allang blij dat er geen knappe dames trainen zoals sommige vrouwelijke dbb leden hier, ik zou spontaan stotteren en naar huis gaan hoor.

• #185.090
Lege gym is hemels. Sta zelfs in het weekend vroeg op om dat te ervaren 😁

• #185.091
Ben allang blij dat er geen knappe dames trainen zoals sommige vrouwelijke dbb leden hier, ik zou spontaan stotteren en naar huis gaan hoor.
Als je zou gaan stotteren groeien je benen misschien sneller tijdens het tellen van je reps :D
Tw-t-twee, d-d-drie (eigelijk zit je op 12)

(niet gelijk boos worden iedereen dit was een grap stotterde zelf als kind als een malle)

Lege gym is hemels. Sta zelfs in het weekend vroeg op om dat te ervaren 😁
Uitslover :wl:

• #185.092
Is het te koud voor Cornetto’s ?

Sinds ik elke dag een bak peacan ijs eet van AH, maak ik de gains van mijn leven

• #185.095
Achja kan altijd gekker. Zo hadden we een kleed onder de eettafel maar mijn vriendin vond het niet meer mooi, maar kan de tafel niet optillen dus snijd ze met een stanley mes het kleed eromheen maar weg als ik aan het werk ben 💁

IMG_3295.jpeg

• #185.096
Achja kan altijd gekker. Zo hadden we een kleed onder de eettafel maar mijn vriendin vond het niet meer mooi, maar kan de tafel niet optillen dus snijd ze met een stanley mes het kleed eromheen maar weg als ik aan het werk ben 💁

IMG_3295.jpeg
Is jou vriendin misschien die meid die met die andere gozer aan appen was in dat andere topic hier of niet dan?? :haha:
Kijk uit hoor! Deze houdt van snijden! :eek!:

• #185.097
  • #185.098

IMG_3295.jpeg
Zeg nu gewoon eerlijk dat jijzelf tapijtviltjes hebt uitgesneden.

Terug
Naar boven