- Waardering
- 10.712
- Lengte
- 1m75
Vrij sector
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vrij sector
Schaduwvechten telt niet he 😉Ik heb net een straatgevecht gewonnen tegen een bodybuilder van de discords die mij een bezoek bracht.
Dat scheelt weer een hele bull.Het is me gelukt om een onverwoestbare Iso-bow kapot te krijgen maar ik krijg nu van Bullworker gratis een nieuwe 😁
![]()
Wie dan? Zoveel echte BB’ers zitten daar niet in🤣Ik heb net een straatgevecht gewonnen tegen een bodybuilder van de discords die mij een bezoek bracht.
Nou zijn naam heb ik niet gevraagd. Hij belde aan.Het leek alsof hij trainde en vroeg of ik Oli was. Heb hem direct een vuist op zijn neus gegeven. Veel bloed en toen reed hij weer weg. Ik ging ervan uit dat dit iemand van de discords was.
Heb ik ook, weliswaar een andere variant maar werkt top.Eigenlijk maakt het de dag en nacht goed. Ik heb nu 3 maanden een RMA beugel tegen slaapapneu omdat mijn onderkaak te ver terug zakt. Ik merk behoorlijk goed dat het werkt want ik slaap door en merk dat ik ook iets minder moe ben overdag na 3 maand dragen. Nu is zo'n Polar horloge niet erg betrouwbaar om slaap te meten maar ook daar zie ik verschil op qua rustige slaap en diepe slaap wat een uur langer duurt per nacht.
![]()
Ik weet dat je mij mist, maar dat ter zijde. Je hebt inderdaad gelijk, maar wat gaan we eraan doen?
Beetje kaal.
Work in progress, hele aankleding van het huis duurt vaak een week voor het kerst klaar is.
Ik blijf me afvragen waar deze toko zijn omzet vandaan haalt. Of ligt die verstopt achter de toonbank?