Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #185.222
Ik ben 3e uit mijn regio met 13 bestellingen. Best triest als ik er zo overna denk 😂
En nog steeds 62kg 😛

GIF_20251210_171138_448.gif

Allemaal 45 plus dames kijken en @Seth_fit natuurlijk

• #185.230
Aangezien ik echt jacked AF ben heb ik best veel sport kleding die niet meer past. Deels nieuw, deels bijna nieuw, deels gedragen. Wel alles in nette (gewassen/schone) conditie.

Is iemand die er hier interesse in heeft dan open ik een topic waar ik van alles een foto maak. Maten variëren per merk maar ik kan wel inschatten of het je wel/niet past. Alles is gratis, verzend kosten betaal jij.

Merken van oa gasp, animal, tbjp, vintage genetics en meen nog wat onbekende merken.

(Je moet wel 1x bw kunnen benchen anders gun ik het je niet)

• #185.231
Aangezien ik echt jacked AF ben heb ik best veel sport kleding die niet meer past. Deels nieuw, deels bijna nieuw, deels gedragen. Wel alles in nette (gewassen/schone) conditie.

Is iemand die er hier interesse in heeft dan open ik een topic waar ik van alles een foto maak. Maten variëren per merk maar ik kan wel inschatten of het je wel/niet past. Alles is gratis, verzend kosten betaal jij.

Merken van oa gasp, animal, tbjp, vintage genetics en meen nog wat onbekende merken.

Heb je ook nog gedragen sokken of schoenen? :roflol:

De pb’s zullen wel binnen stromen :D

• #185.232
Ik draag geen schoenen tijdens trainen, sokken heb ik wel indien interesse.

Boxers ook indien de knappe dbb dames hier interesse in hebben 💁

• #185.233

(Je moet wel 1x bw kunnen benchen anders gun ik het je niet)
Ik heb hier wel interesse in is dat een beetje maat L - XL ? 😁

• #185.234
  • #185.236
ik open later wel een topic met fotos. Maten zijn denk meeste L, maar het scheelt per merk hoe L valt. Het is voor gewicht 80-90kg 175/185cm lengte beste pasvorm.
Doe maar topic dan.
Als het dan nu te groot is, .... Dan groei je er straks toch weer in ?

• #185.239
Dat ik op tijd thuis ben. :cool:
Kom op het moment ook alleen maar te korte vrouwen tegen, of getrouwde. En daar trap ik niet weer in.
Met een beetje geluk knal ik er straks nog een goede training uit. Verder zal het wel een rustige zondag worden.
6~7
:thumb:

• #185.240
Dat ik op tijd thuis ben. :cool:
Kom op het moment ook alleen maar te korte vrouwen tegen, of getrouwde. En daar trap ik niet weer in.
Met een beetje geluk knal ik er straks nog een goede training uit. Verder zal het wel een rustige zondag worden.
6~7
:thumb:
Haha te korte vrouwen ja🤣 dat heeft toch zijn voordelen🤔

Terug
Naar boven