Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sick, wat zijn je prestaties en doelen, dingen die je nog wil doen in je droom?

Sowieso is "funnen" altijd vermakelijk in een lucide droom, gezien het telkens anders loopt. Ook "dream characters" en situaties zijn altijd weer verschillend en verrassend. Op dit moment veel bezig met het uithoren van dream characters, kijken wat ze te vertellen hebben en wat zij doen in de droom. Altijd weer interessant wat je te horen zal krijgen en hoe de situatie daarna weer zal lopen, al heb je merendeels natuurlijk zelf in de hand. Vind het ook vermakelijk om melodieën op te vragen in een droom, om die vervolgens proberen uit te werken op de piano bijvoorbeeld. En onder "funnen" versta ik heel veel, vul zelf allemaal maar in.
Wat vind je er vervelend aan?
Sinds ik de vaardigheden van lucide dromen steeds meer onder de knie heb gekregen, heb ikzelf eigenlijk nooit nare ervaringen. Nachtmerries zijn ook niet meer aan de orde en mocht het zo zijn dat een bizarre situatie met negatieve lading zich voordoet, dan geeft m'n brein automatisch wel een seintje om een "reality check" uit te voeren.
Alleen minderjarige chicks bangen komt heel weinig voor![]()
Huilend wakker= beta.
Dat ik goede voeding heb vandaag.
Laatst droomde ik dat me kat doodging en toen werd ik huilend wakker
dag erna kon ik zo 2 huizen hoog springen en dan ongedeerd terechtkomen enzo. heel leuk
Alleen minderjarige chicks bangen komt heel weinig voor![]()
dat laatste
Arydan, moet jij niet je lego pirates of the carribean schip afmaken??
Arydan, moet jij niet je lego pirates of the carribean schip afmaken??