- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

door jouw gespam is alles weg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Lieffieee , Ik breek lkkr bij je inn en je weet lkkr niet wie dit doen (tog well maarja boeiieee xD) Sgatt hou zooooooooooow veel van je!!!! Met heel mijn hart Bffjess voor ons levennn!!! je bent gewoon té superrrr Ben zoooooooooooow super mega blij met jouw als bff !!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zou egt never niet weten wat ik zonder jouw zal moeten wij zijn net 1 samen!!!! Muisje +Katje = Bff Loll Jb loveee Lacheennn Cool GEWOOON SUPER VEEEEEEEEEEL!!!!!!!!!!!!!!!!!! XMnBby4Everrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XJeBentEenLiefSgatjeee
is this real life
)
zal geen namen noemen.Thomas, jij postte toch dat muziekie lose my mind?
---------- Post toegevoegd Wed 19 Oct 2011 om 14:30 ----------
Even boxtestje, klinkt echt heel gay op dit filmpje, maar geluid is ****ingggg nice in 't echt!
(thnx to thomas voor muziek)
http://www.youtube.com/watch?v=Iu46fRoSl8M
---------- Post toegevoegd Wed 19 Oct 2011 om 14:31 ----------
En nu ga ik trainen
Baiiii
![]()
Klinkt aardig lekker .. heb nog oude boxxen staan, alleen heb de bassbox vernield door te hard de bass te knallen, de koker die naar de uitgang lijdt is afgebroken. .dus hoor nu een zwaar doffe zooi elke keer 
Thomas, jij postte toch dat muziekie lose my mind?
---------- Post toegevoegd Wed 19 Oct 2011 om 14:30 ----------
Even boxtestje, klinkt echt heel gay op dit filmpje, maar geluid is ****ingggg nice in 't echt!
(thnx to thomas voor muziek)
http://www.youtube.com/watch?v=Iu46fRoSl8M
---------- Post toegevoegd Wed 19 Oct 2011 om 14:31 ----------
En nu ga ik trainen
Baiiii
![]()

Dat sommige mensen gewoon niet willen geloven dat vrouwen simpel zijn en je ze gewoon kunt manipuleren d.m.v. psychologische spelletjes.
En vervolgens diezelfde mensen die me een PM sturen met de vraag of ik er wat meer over wil vertellen omdat ze toch wel benieuwd zijn![]()
zal geen namen noemen.