MuscleMeat

wat merken jullie van eiwitten?

steebz

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Mss btje rare vraag, maare merken jullie dat je beter herstelt als je iedere dag veel eiwitten eet? Ik Ben nu van 150 naar 250 gram per dag gegaan( vooral Kipfilet, tonyn en kwark) en het lijkt wel of je veel meer kracht heb en sneller herstel hierdoor. Of zou dit gewoon psychisch zijn?

Toen ik voor het eerst een dieet deed en dus ook voor het eerst echt veel eiwitten binnen kreeg ben ik aangekomen en gezakt met mijn vetpercentage.
Dus ik heb het zeker wel gemerkt.

Maar mijn herstel, tja weet ik niet meer

Kan goed dat je je beter voelt, waarschijnlijk eet je nu ook meer KH. Dit plus verhoogde eiwit inname zorgt voor meer energie en herstel.

En voor meer stinkende poepjes, hihi :D

Ik had laatst een weekie geen ochtend whey shake genomen, en ook geen multivits, en ik merkte dat ik langer spierpijn had, terwijl ik gewoon normaal getraind had, en niet bruut zwaar ofzo.

Dus ik heb wel het idee dat die 2 helpen, kan ook 1 van de 2 zijn, maar ik neem ze maar alle 2 voor de zekerheid ;)

steebz zei:
Mss btje rare vraag, maare merken jullie dat je beter herstelt als je iedere dag veel eiwitten eet? Ik Ben nu van 150 naar 250 gram per dag gegaan( vooral Kipfilet, tonyn en kwark) en het lijkt wel of je veel meer kracht heb en sneller herstel hierdoor. Of zou dit gewoon psychisch zijn?

Eet je ook minder kh of vetten? Zo niet dan is je totale kcal dus hoger komen te liggen. Dit heeft altijd voordelen en dan komt het dus niet door de eiwitten.

• Topic Starter Topic Starter
Brutez zei:
Eet je ook minder kh of vetten? Zo niet dan is je totale kcal dus hoger komen te liggen. Dit heeft altijd voordelen en dan komt het dus niet door de eiwitten.

neej ik ben juist aan t cutten. Ik ben van 4000 naar +- 3000 kalc per dag gegaan. ( drink nu wel bijna iedere dag 6 liter water, dat herstelt ook sneller) Maare ik heb t gevoel dat als ik bijv. 140 grm tonyn op heb dat dit meteen 'naar mn spieren gaat'. btje gevoel alsof mn spieren voller worden. Kennen jullie dit?

steebz zei:
neej ik ben juist aan t cutten. Ik ben van 4000 naar +- 3000 kalc per dag gegaan. ( drink nu wel bijna iedere dag 6 liter water, dat herstelt ook sneller) Maare ik heb t gevoel dat als ik bijv. 140 grm tonyn op heb dat dit meteen 'naar mn spieren gaat'. btje gevoel alsof mn spieren voller worden. Kennen jullie dit?

Zit denk ik tussen de oren :D

Terug
Naar boven