XXL Nutrition

Wat nou als ik straks werk?

Imlegit

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
84kg
Ik weet niet of ik mijn vraag onder de goede topic zet of dat deze vraag misschien al een x gesteld is.
Binnen kort ga ik waarschijnlijk werken leren doen, dat is dus 4 dagen werken en 1 dag naar school. Ik vraag me af hoe ik dan zoveel moet gaan eten?? Nu doe ik een BOL opleiding en kan ik dus vrijwel de hele dag door eten maar als ik zou werken kan dat waarschijnlijk niet meer.
Hoe doen jullie dat als je bijvoorbeeld in een werkplaats staat de hele dag? Zoveel mogelijk naar binnen stampen als er een pauze aankomt??
Misschien weightgainer erbij gebruiken in de koffiepauzes?!
Dit is mij altijd al een raadsel geweest. Al helemaal als ik na mijn opleiding echt 5 dagen moet gaan werken ;)

Gewoon eten van te voren klaar maken en dan eten? is toch niet zo moeilijk ik eet ook op me werk gewoon 3-4 keer soms kijken je collega's een beetje raar maar who gives a **** ? ;)

gewoon alles in bakjes meenemen ja , meestal heb je 3 pauzes op 1 dag ...

6:00 opstaan flink ontbijt eten
9:00 eerste pauze(15min) eten
12:00 2e pauze (30min) eten
15:00 3e en laatste pauze(15min) eten
18:00 ben je thuis en kan je weer gaan eten
19:00 - 21:00 trainen
22:00 eten en dan om 23:00/00:00 naar bed

REPEAT ! ;):D

• Topic Starter Topic Starter
Haha jullie hebben gelijk ;) Bedankt!

---------- Post added zo 26 jun 2011 at 12:34 ----------

Hoezo lange training?? Train altijd anderhalf uur a 2 uur!

ik werk zelf in een werkplaats.

zoals baryy zegt wil het prima inderdaad, je moet alleen van te voren of de avond van te voren het meeste al wel klaarmaken, dat is wat discipline wat je moet krijgen.

en tijdens werk zorgen dat je zo rond 500kcal per maaltijd binnen krijgt, dan kom je een heel eind.

ik heb grofweg:

6u: opstaan en bijna 600kcal ontbijt
9u: 15min pauze, 550kcal
12u: 30min pauze, weer 500kcal
rond half 3: 15min pauze, 400kcal

en dan thuis wat je verder eet. Prima te doen.

succes

@ TS: Hangt er vanaf wanneer je de mogelijkheid hebt om te eten. Daar houdt je rekening mee met het opstellen van je voedingschema. Wanneer zijn er pauzes en hoelang? Is er een mogelijkheid om tussendoor wat naar binnen te werken, bijv koffiepauze of wanneer anderen een sigaretje doen? Kan en mag je tijdens het werk wat naar binnen gooien?
Naast wat en hoeveel je naar binnen werkt is het ook belangrijk dat het kan. Buiten je tupperware maaltijden om ergens een paar boterhammen lijkt mij geen probleem.
Ik denk dat het altijd even puzzelen is in het begin met wat mogelijk is.

• Topic Starter Topic Starter
Goede tips, het zal wel wat zwaarder gaan worden jaa...Uhm nou in een half uur doe ik niet bijv. 3/4 rug oefeningen en 3 triceps oefeningen hoor om het zo maar te zeggen :P
Een uur a anderhalf uur denk ik zo ongeveer...

je kan ook proberen iedere maaltijd ongeveer 1000 calorieen te eten , als je maag dat aankan en als je dan nog goed in staat bent je werk te doen .

Terug
Naar boven