Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lauw zei:Dat pluk ik effe van de Belgische site:
Een ander belangrijk punt is dat doping de persoonlijke gezondheid van de sportbeoefenaar in gevaar kan brengen. Medicatie moet voorbehouden worden aan zieke mensen. Het oneigenlijk gebruik van medicatie, met of zonder medische begeleiding, moet vermeden worden. Sportbeoefening heeft als doel de gezondheid te bevorderen. Topsporters zouden eigenlijk een voorbeeldfunctie moeten vervullen zodat sportclubs het vertrouwen genieten van velen. Een gedoogbeleid ten aanzien van doping heeft dan ook een zeer nefaste invloed op dat vertrouwen.
Dat zijn de sufste argumenten die ik ooit gehoord heb.
Laat ze eens in Godsnaam kijken naar problemen waar onze maatschappij significant last van heeft.
En laat ze eens ophouden met een heel erg klein percentage dopinggebruikende sporters lastig te vallen die de maatschappij geen directe schade berokkenen, en die indirecte schade (ziektekosten door a.s.) proberen te voorkomen door met gezond verstand met a.s. om te gaan.
Nu we het toch over indirecte schade hebben. Lieve ijzervrienden en vriendinnen, wat veroorzaakt meer ziektekosten volgens jullie? Het gebruik van a.s. of het gebruik van verontreinigde vervalsingen?
Overigens hadden we geen last gehad van verontreinigde vervalsingen als de overheid een systeem van legalisatie in zou voeren.
Pfff, ik houd maar op over dit onderwerp want ik voel een aanval van roidrage opkomen.![]()
![]()
![]()
rikkie zei:ik heb is rond gehoord en volgens mij is dit verzonnen shit,niemand maar dan ook niemand is op de hoogte van dergelijke controle![]()
flobius zei:wel, nog niet echt, binnen enkele weken zullen we het wel horen in kleuren en geuren, ik hou je op de hoogte mocht je dat willen.![]()