MuscleMeat

Wat past beter bij mijn schema, Hiit of carido?

pump beast

Competitive Bodybuilder
Waardering
135
Ik heb echt een dilemma. Ben al hele avond aan het uitvinden wat nou beter is: Hiit of cardio. Ik hoor weer steeds iets anders overal. Dus ben in de war.
Mijn doel: Bodyfat verlagen en Spiermassa aankomen. Eten op onderhoud / lichte cut en hard trainen, daarmee bedoel ik krachttraining!
Ben van plan 3x kt en 3x Hiit of cardio. En dan heb je ook nog Liit ofzo en verder nog iets??
Ik ben benieuwd, bedankt voor de hulp alvast:o

• Topic Starter Topic Starter
Sorry.. maar niemand???

Cardio moderate

Niemand??????

Ik zou eerst met cardio beginnen, als je conditie beter is (weet niet hoe die nu is) met HITT beginnen.

Ik heb echt een dilemma. Ben al hele avond aan het uitvinden wat nou beter is: Hiit of cardio. Ik hoor weer steeds iets anders overal. Dus ben in de war.
Mijn doel: Bodyfat verlagen en Spiermassa aankomen. Eten op onderhoud / lichte cut en hard trainen, daarmee bedoel ik krachttraining!
Ben van plan 3x kt en 3x Hiit of cardio. En dan heb je ook nog Liit ofzo en verder nog iets??
Ik ben benieuwd, bedankt voor de hulp alvast:o

Kies 1 doel (1 vijand). Twee oorlogen tegelijk betekent op twee fronten verliezen.

Kies 1 doel (1 vijand). Twee oorlogen tegelijk betekent op twee fronten verliezen.
Haha, leuke gezegde:p
Anyway, wat gebeurt er dan als ik: op onderhoud eet, 3x krachttraining doet, cardio low intensity?? Ik neem dan aan dat ik door kt spier krijg, door cardio vet verlies en dat mn voeding helpt voor allebei. Of redeneer ik t verkeert??
En wat zal ik anders kiezen: EERST bf verlagen of EERST spiermassa aankomen. En welke type cardio hoort bij wat???

Haha, leuke gezegde:p
Anyway, wat gebeurt er dan als ik: op onderhoud eet, 3x krachttraining doet, cardio low intensity?? Ik neem dan aan dat ik door kt spier krijg, door cardio vet verlies en dat mn voeding helpt voor allebei. Of redeneer ik t verkeert??
En wat zal ik anders kiezen: EERST bf verlagen of EERST spiermassa aankomen. En welke type cardio hoort bij wat???

cardio is voor conditie en voor het verbranden van calorieen (hoort bij vetverlies).

Je kunt prima cardio in de bulk (groeien) doen, maar dan moet je het wel compenseren met extra calorieen anders groei je niet. De meeste mensen doen helemaal geen cardio als ze bulken.

cardio is voor conditie en voor het verbranden van calorieen (hoort bij vetverlies).

Je kunt prima cardio in de bulk (groeien) doen, maar dan moet je het wel compenseren met extra calorieen anders groei je niet. De meeste mensen doen helemaal geen cardio als ze bulken.
Maar kun je me uitleggen waarom je NIET spier kan aankomen als je IETS onder onderhoud eet?? Ken je Athlean X? Daar zeggen ze dat je spier kan kweken + afvallen tegelijk, kijk ma fotos! Ik heb ook gehoord dat bulken overbodig is als je niet enorme massas wil aankomen?
Bedankt voor hulp

Maar kun je me uitleggen waarom je NIET spier kan aankomen als je IETS onder onderhoud eet??

Voor spiergroei is een overschot aan calorieen nodig (voor vetverlies een tekort ana calorieen.. probeer dat maar eens tegelijkertijd te doen)

nee.

Daar zeggen ze dat je spier kan kweken + afvallen tegelijk, kijk ma fotos!

ze kunnen wle meer zeggen.

Ik heb ook gehoord dat bulken overbodig is als je niet enorme massas wil aankomen?
Bedankt voor hulp

Hangt af van je definitie van bulken.. Als het een beetje eten boven je onderhoud is of zoveel mogelijk vreten .. dat verschilt nogal. "enorme massas" ... dat is sowieso een zinloze term.

Terug
Naar boven