Enjee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoezo ? Enerzijds zegt God om die en die te doden als ie zo en zo doet, en in de 'nieuwe testament' zegt ie dan totaal andere dingen. Dat is kontedraaierij en hypocriet te noemen voor 'zo'n almachtig wezen'.

(na 2 duizend jaar zelftherapie, zoals de mens tracht zichzelf te willen helpen, zie ik nog weinig positieve veranderingen in de sociale structuur)
![]()

de mensen wilden niet luisteren naar zijn regels, de 10 geboden.
daarom besloot hij zijn zoon Jezus te sturen om de naastenliefde weer in de wereld te brengen.
helaas was/is de mens zo dom dit af te wijzen en het zelf beter te weten.
(na 2 duizend jaar zelftherapie, zoals de mens tracht zichzelf te willen helpen, zie ik nog weinig positieve veranderingen in de sociale structuur)
![]()
Mss had god dan eens een normale vent moeten sturen ipv zo'n hallucineerdende stinkhippie.
geweldigMss had god dan eens een normale vent moeten sturen ipv zo'n hallucineerdende stinkhippie.

Is dat alles maar ? De 10 geboden...?
In de oude testament staat kennelijk dat je mensen mag doden die tijdens de sabbat werken.
als ik u mag geloven mag dit niet in de Nieuwe Testament.
Care to explain ?

Dat was mijn vraag toch niet ?
Echt inhoudelijk kan je niet reageren hé klusmier![]()

Bijbel en eender welk geloofsboek lezen is voor volslagen idioten, daar doe ik niet aan mee.