ano_94774
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 15%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo
Ik ben nieuw op het forum en eigelijk lees ik wel veel mee met anderen hung topics, ik ben 23 en train nu zon 3 a 4 jaar toen ik ben begonnen met trainen woog ik zon 65 kilo nu ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik mijn eerste kuur gedaan toen wist ik eigelijk niet wat ik deed en heb ik gewoon genomen wat ik kon krijgen dat was dus test e en oxy's 8 weken lang en de oxy's op en af bouwend ben toen van de 68 kilo naar 77 gegaan en terug gevallen naar 74 en half jaartje geleden heb ik mijn 2de kuur gedaan 500mg test e en 200mg deca per week 8 weken lang dit keer ben ik van 78 kilo naar de 87 gegaan en vandaag de dag weeg ik 83 kilo met een vet% van ongeveer 15% ik ben van plan om weer een kuur te doen en eigelijk het zelfde als ik de laatste keer heb gedaan alleen met winstrol erbij omdat ik eigelijk niet erg blij ben met mijn vet% mijn doel is om 90kilo te wegen met een vet% van ongeveer 10% nu is mijn vraag is het verstandig om weer een test e deca kuurtje te doen of raden jullie mij wat anders aan ?? ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd en dat er mensen zijn met tips voor mij.
alvast bedankt hiervoor
stats
1,83 lang
83 kg
15 %vet
BP 5x 100kg
je weet niet eens wat zijn voeding is man.
hcg gebruik ik standaard,ik ben zuinig op mijn ballen en een wat vlotter herstel is ook welkom.redbull74 ik ben zelf niet bekend met hcg weet wel beetje wat het is maar kom ik niet al een heel eind met zoals je zei test e tren e en winny ?? of tog egt de hcg erbij ? mijn voeding is redelijk tot goed let goed op wat ik eet alleen eet ook wel is wat lekkers overigens niet als ik in de kuur zit en de weken erna.
je weet niet eens wat zijn voeding is man.
de eerste kuur gaint hij 9kg,houd er 6 over
de tweede kuur gaint hij 9kg,houd er 5 over
al met al zijn dit geen slechte resultaten,natuurlijk kan het beter
maar ik heb wel slechtere resultaten gezien.
nee dat klopt,maar dat doet er nu toch niet meer toe,ofwel?geen slechte resultaten...
maar gezien hij van 68 kilo begon de eerste kuur had hij die kilo's ook kunnen pakken met simpelweg gewoon veel eten.
je gaat mij niet wijs maken dat je bij 70kg al aas nodig hebt om te gainen
jah ofniet hij heeft 3x gekuurt en weegt evenveel als mij nu (mijn bf is zelfs minder) en ik ben nattygeen slechte resultaten...
maar gezien hij van 68 kilo begon de eerste kuur had hij die kilo's ook kunnen pakken met simpelweg gewoon veel eten.
je gaat mij niet wijs maken dat je bij 70kg al aas nodig hebt om te gainen
jah ofniet hij heeft 3x gekuurt en weegt evenveel als mij nu (mijn bf is zelfs minder) en ik ben natty
Same here ben nattie 3 jaar jonger zwaarder en droger. Denk dat je met een goed voedingsschema dat ook goed had kunnen behalen
Meer eten dan je onderhoud = massa gainen . Zo simpel is dat . Als je wilm bijkomen en je doet dat niet , dan eet je te weinig .dat is allemaal wel waar maar dat is geen info waar ik nu wat aan heb wees blij dat het bij juliie zo makkelijk is gegaan en ik heb nu 2x gekuurd en geen 3x. en als ik het allemaal zo goed wist had ik hier ook geen vragen gesteld dus vandaar. ik kom gewoon weg niet snel aan dus daarom ben ik gaan kuren. en ik ben inderdaad behoorlijk eigewijs geweest om zo vroeg al te beginnen maar daar is het te laat voor ik hoop dat er nog mensen zijn met advies voor mij inplaats van commentaar alvast bedankt![]()
Als je moeite hebt om dit allemaal te eten kan je net zo goed een hoop shizzle in de blender gooien en opzuipen . Bvb : haver + noten + pindakaas en melk . Zit je zo aan de 800 kcals voor een maaltijd .