Fitness Seller

Wat te doen!!

RomeoX

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m74
Zit eraan te denken om binnenkort over week of 4 kuur te starten ma heb nog steeds acne op me rug wil geen Roa gebruiken ma ben bang als ik ga kuren dat dan niet weg gaat klopt dit? Wat te doen beter wachten tot acne weg is of trekt ook weg als ik weer ga kuren? Gr.

Heb je de acne door een kuur gekregen? Zal lijkt mij alleen maar erger worden.

Gebruik je vitamine b5 hoge dosis?

Ik zou dan nog wachten tot het weg is, andere kant is dat het toch waarschijnlijk terug komt zodra je weer begint. Je eigen keus dus.

Wel was wat meer informatie welkom geweest!

Zijn altijd een reeks mogelijkheden waardoor je uitslag op je rug hebt .. Is gewoon een bekend feit als je kuurt ..

Niet meer kuren = sneller herstel van je uitslag en littekenweefsel ..

Roa is imo de beste manier om uitslag weg te krijgen.. Ohh .. En zuiver eten :D

Heb je de acne door een kuur gekregen? Zal lijkt mij alleen maar erger worden.

Gebruik je vitamine b5 hoge dosis?

Ik zou dan nog wachten tot het weg is, andere kant is dat het toch waarschijnlijk terug komt zodra je weer begint. Je eigen keus dus.

Wel was wat meer informatie welkom geweest!

Vitamine b5 werkt ook super voor mij ik houd dan altijd 15 gram aan tot het minder word of weg is dan 5 gram pd aanhouden

Hoezo wil je geen roa gebruiken?

Wat versta je onder zuiver eten?

Probleem is dat er bij acne nog nooit een causaal verband is vastgesteld met bepaalde voedingsstoffen.. Ik merk zelf dat ik kan eten wat ik wil zonder hier meer of minder acne door te krijgen..

Hormoonschommelingen of stress merk ik wel direct.. Zit ik ff niet lekker in mn vel merk ik direct meer acne.. (Of dat is een placebo :P)

Probleem is dat er bij acne nog nooit een causaal verband is vastgesteld met bepaalde voedingsstoffen.. Ik merk zelf dat ik kan eten wat ik wil zonder hier meer of minder acne door te krijgen..

Hormoonschommelingen of stress merk ik wel direct.. Zit ik ff niet lekker in mn vel merk ik direct meer acne.. (Of dat is een placebo :P)

Nee is geen placebo want is al vaker aangetoond dat stress en acne met elkaar hand in hand gaan.
Ik heb er zelf vooral met hormoonschommelingen erg last van.

Ik heb het als ik wat weinig slaap direct bleek en vol acne.

Dan moet je eens ketogeen gaan eten, driekwart van je acne verdwijnt. Ik merkte een duidelijk verband met koolhydraten.

Alcohol en varkensvlees verbannen doet ook wonderen.

Terug
Naar boven