MuscleMeat

wat te gebruiken?

Danielle1989

Novice
Waardering
0
Lengte
1m66
Massa
60kg
ik heb een gerichte vraag over wat ik mag en kan nemen...
mijn doel flexchallange 2014

mainframe
leeftijd 23
lengte 1.66
gewicht 60.5

ik wil graag bereiken
sneller spiertoename
vet% omlaag krijgen
kracht toename

wat kan en mag ik nemen hiervoor
ik wil graag gericht weten wat een goed resultaat leverd.
eventueel of t kan/mag om te gebruiken wat mannen gebruiken.
eventueel goeie pre workout, post workout.
welke creatine.

ik heb nog helemaal 0% kennis op dit gebied ik lees erg veel wat vanalles doet maar ik denk dat meeste uit ervaring hier beter over kunnen oordelen.

ik bestel voornamelijk op bodyenfitshop.nl

PLEASEE HELP!!
grzt Danielle

Eerst maar eens beginnen met je voeding te posten en je onderhoud!

Als ik na je foto's kijk, denk ik dat je heel ver kan komen zonder supplementen. Zijn geen wondermiddelen.
Wat is je huidige trainings/voedingsschema?

Met een goede whey kom je al een heel eind.
Gewoon zorgen dat je voeding goed in orde is, supplementen zijn maar een bijzaak.
Enigste wat echt iets doet is whey, creatine. De rest vind ik zonde van je geld.
Ik zie dat je bij b&f bestelt, ik neem zelf altijd whey perfection, en creapure (creatine).

Succes met jouw doelen.

• Topic Starter Topic Starter
29-05-2013 vet 28,7% (bi:11,3 tri:16,7 rug:10,8 buik 18,6)

ik heb geen dieet nu ik kom zonder al vrij ver, ik let op aantal calorieën die ik binnen krijg per en ik zit altijd rond de 1200 per dag maar ik heb een omkeer nodig en tips. ik weet dat t zwaar is en ik onderschat het ook zeker niet en ik hoop dat er iemand is die serieus goed advies kan geven.
ik ga meestal 4x per week trainen maar als dat niet lukt doe ik wel eens 2 dagen in 1 combineren.
ik heb vorige week en deze week rust gehouden vanaf de maandag ga ik weer.
maandag benen
dinsdag rug
woensdag cardio en buik
donderdag borst
vrijdag schouders tricep bicep

Laatst bewerkt:
29-05-2013 vet 28,7% (bi:11,3 tri:16,7 rug:10,8 buik 18,6)

ik heb geen dieet nu ik kom zonder al vrij ver, ik let op aantal calorieën die ik binnen krijg per en ik zit altijd rond de 1200 per dag maar ik heb een omkeer nodig en tips. ik weet dat t zwaar is en ik onderschat het ook zeker niet en ik hoop dat er iemand is die serieus goed advies kan geven.

thnxx

1200? wat is je onderhoud, en wat zijn de macro's?
waarom op zoek gaan naar supps als je niet zeker bent van je voeding? 1200 is wel erg weinig..
supps gaan weinig voor je doen, lees je even in wat betreft voeding, al helemaal als je mee wilt doen aan de flexcup ;)

Denk dat je geen supplementen nodig hebt. hooguit whey.

Gebruik zelf helemaal geen supplementen. hooguit eens per jaar creatine

Als je echt serieus bent ivm flexcub, maak dan eerst een degelijk en gebalanceerd voedingsschema in excel. Mis je ergens iets dan kun je dit aanvullen met supplementen. Multi en omega3 kan sowieso wel maar de rest zou ik echt even berekenen :)

Ik zou het simpel houden. Richt je op je voeding dan eventueel supplementen zoals whey om wat aan te vullen en vitamines. Wil je voor je wedstrijd nog fatburner zou ik dexaprine nemen.

Terug
Naar boven