Esperantisto
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 26
Om precies te zijn, het betreft:
Jarro-Dophilus
L. rhamnosus 2,4 miljard
L. casei 2,4 miljard
L. plantarum 1,2 miljard
L. acidophilus 2,4 miljard
B. longum 2,4 miljard
B. breve 1,2 miljard
samen: 12 miljard per gram gevriesdroogd produkt.
Over aantallen.
Simpel: wij gaan in het metrieke stelsel van miljoen naar miljard naar biljoen naar biljard.
In de VS gaat men van miljoen naar biljoen.. hun biljoen is ons miljard.
Voedingsvezels bij voorkeur uit groenten.. die van granen en helaas ook peulvruchten verteer ik niet zo denderend. Toen ik met de pindakaas gestopt was, was de enorme flatulentie ook onmiddellijk over.
Ja ben een beetje het proefkonijn denk ik.. hij was overigens degene die denkt dat clenbuterol niet zo schadelijk is voor de gezondheid als sommigen hier menen, vandaar mijn belangstelling. Maar vooralsnog houd ik het even op ephedrine, caffeïne en guggul.
Espi
Jarro-Dophilus
L. rhamnosus 2,4 miljard
L. casei 2,4 miljard
L. plantarum 1,2 miljard
L. acidophilus 2,4 miljard
B. longum 2,4 miljard
B. breve 1,2 miljard
samen: 12 miljard per gram gevriesdroogd produkt.
Over aantallen.
Simpel: wij gaan in het metrieke stelsel van miljoen naar miljard naar biljoen naar biljard.
In de VS gaat men van miljoen naar biljoen.. hun biljoen is ons miljard.
Voedingsvezels bij voorkeur uit groenten.. die van granen en helaas ook peulvruchten verteer ik niet zo denderend. Toen ik met de pindakaas gestopt was, was de enorme flatulentie ook onmiddellijk over.
Ja ben een beetje het proefkonijn denk ik.. hij was overigens degene die denkt dat clenbuterol niet zo schadelijk is voor de gezondheid als sommigen hier menen, vandaar mijn belangstelling. Maar vooralsnog houd ik het even op ephedrine, caffeïne en guggul.
Espi