XXL Nutrition

Wat te nemen tijdens inactiviteit: clenbuterol misschien?

Esperantisto zei:
Hallo luitjes!

Tja, daar zit ik dan thuis te niksen.. en bij mij leidt dat vrij snel tot meer eten dan ik doe wanneer ik veel sport.
Ik was van plan om een strikt standaard ketodieet aan te houden, maar er is me aangeraden ongeveer 100 gram KH per dag in te nemen ivm herstel van mijn ziekte (spondylodiscitis).
Nu merk ik al dat ik aan het uitdijen ben.. het corset zit al weer een stuk krapper dan zo'n 10 dagen geleden... zie http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=15661 voor het hele verhaal.

Ben dus als de dood dat ik er uit barst. Zit echter te weifelen of ik wel weer aan de ephedrine en caffeïne zal gaan gezien mijn nog herstellende gezondheid.
Iemand fluisterde me in dat ik eens clenbuterol zou kunnen gebruiken .. is dat veiliger? Ik dacht het met guggul te combineren (stimuleert schildklierhormoon) wat veiliger is dan T3 ,wat een bekende combinatie is met clen.

Espi

Was jij niet die dame die pas zo erg ziek geweest was???
zo ja dan ben je wel erg........als je clen wilt nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Heb gewoon aan mijn vriend gevraagd wat ik zou kunnen nemen als supplement om te voorkomen dat ik vetter zou worden nu ik gevangen zit in een gipsen schildje.
Hij suggereerde clenbuterol en dat was echt niet omdat hij achterlijk is en het niet goed met me voor heeft.
Wat hij me vertelde, was dat het trillen dat mensen ervaren, vaak komt door de combinatie clen met T3, waardoor men, als te weinig gegeten wordt, gaat trillen. Mijn vriend heeft een te snelle schildklier en als hij te laag doseert en/of te weinig eet, gaat hij ook trillen als een espenblad.

Leesvoer ?
http://www.mesomorphosis.com/steroid-profiles/clenbuterol.htm

Wellicht hebben sommigen de dosering te hoog gemaakt of gecombineerd met effie. De juiste dosering (zoals iedereen zou kunnen weten) is:
2 wkn clen (3 x 20mg) met T3 of guggul
2 wkn ephedrine HCL (1 tot 3 tabs van 20-25 mg) met caffeïne (1 tot 3 tabs van 200mg) ook met guggul (gebruik 2x 45 mg capsules)

Espi

Terug
Naar boven