- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eeeeehm volgens mij is dit een gevaar voor de sameleving.
ook omdat er mensen zijn die dit gaan kopieren. (net als bakstenen van viaduct gooien)
ja collegas, dit zijn nu de gevolgen van decennia decadentie zonder limieten (tenzij het over de islam gaat uiteraard - dan word je afgeknald...)
---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------
sommige mensen noemen mij trouwens gestoord omdat ik nu al monitor wat onze 8jarige dochter allemaal gluurt op TV..das net om te voorkomen dat ze op 16 zou zeggen dat ze naar een concert van Kempi wil, uiteraard.
want wie deze kak goed vindt, heeft serieuze issues in de "rolemodel" department.
Ik zou nog liever Kempi als rolmodel hebben dan Stalin, geschiedenicoïtuspert.Ik steek het niet onder stoelen of banken, dat ik fan ben van du gramma boy, blaas zn muziek regelmatig in mn waggie, subwoofer in de back is kem kem.Niet echt nee, ik ben niet degene die zijn clips post.
Wat is met je snoop dogg clipje gebeurt die eerst in je sig stond, Kwarko?
Volgens mij is het wel duidelijk wie hier de fanboy is.![]()

Zegt de man die lady gaga en haar 'muziek' de hemel in prijst

Zegt de man die lady gaga en haar 'muziek' de hemel in prijst![]()